لمون تک قارچ جادویی

  • روش لمون تک (Lemoon Tek) چیست؟
  • چگونه روش لمون تک را انجام دهیم؟
  • آیا آب لیمو یا ویتامین C سفر قارچ را تقویت می کند؟
  • تریپ های تحت لمون تک تا چه مدت طول میکشند؟
لمون تک قارچ جادویی

مقدمه

قارچ جادویی و آب پرتقال شاید محبوب ترین ترکیب در جامعه داروهای سایکدلیک است. مکانیسم درک شده این است که اسید سیتریک موجود در آب سریعتر از آنکه اسیدهای معده شما بتوانند عمل کند ، psilocybin را تجزیه می کند و باعث می شود اثرات قارچ سخت تر و سریع تر شود.

طریقه مصرف مجیک ماشروم


مکانیسم اثر لمون تک

سیلوسایبین عنصر اصلی قارچ های جادویی میباشند که پس از تجزیه شدن در بدن به صورت سیلوسین جذب میگردند ، که در درجه اول مسئول اثرات سایکدلیکی قارچ psilocybin است.

روند این تبدیل ، معروف به (دفسفوریلاسیون) از زمان ورود به معده شروع می شود. این یکی از دلایلی است که قارچ psilocybin حدود یک ساعت قبل از شروع اثر آنها طول می کشد.

تئوری لیموترش بیانگر این است که اسید موجود در آب لیمو تبدیل سیلوسایبین به سیلوسین را آغاز می کند این همان عنصری است که به محض ورود به بدن جذب گیرنده های سرتونین میشود و نیازی به سپری کردن زمان زیاد جهت تجزیه آن نمیباشد.

دو فرآیند وجود دارد که با استفاده از آن میتوان psilocybin را به psilocin تبدیل کرد.

  • به وسیله آنزیم قلیایی فسفاتاز در روده و کلیه
  • از طریق اسید موجود در لیمو

از نظر تئوری ، آب لیمو که pH تقریباً 2 دارد باید به اندازه کافی اسیدی باشد تا بتواند از اسید سوزن فسفوریلات به همان شیوه ای که معده می تواند عمل کند (معده با pH 5/5 تا 3/5 در انسان).

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی


مواد مورد نیاز جهت تهیه لمون تک

قارچ Psilocybin
لیوان کوچک
آب لیمو تازه
آب نوشیدنی

قارچ ها را به صورت بسیار ریز خرد کنید. این پودر را درون لیوان قرار دهید. لیوان را فقط با آب لیمو به اندازه کافی پر کنید تا پودر را بپوشانید.

به مدت 20 دقیقه به محلول استراحت داده و هر 5 دقیقه هم بزنید، لیوان را با مقداری آب پر کنید ( تاحدی که محلول شما کمی رقیق شود) ، چرخانده و مطمئن شوید که تمام قسمتهای قارچ را بگیرید و بنوشید.

مزایای لمون تک قارچ جادویی

خرد کردن قارچ شما به یک پودر ریز و حل کردن آنها در آب لیمو و آب راهی برای نه تنها پنهان کردن طعم قارچ جادویی (البته برای کاربرانی که با طعم این نوع قارچ ها مشکل دارند) است.

برخی از کاربرها برای افزایش شدت سفر از لمون تک استفاده میکنند ، برخی دیگر ادعا می کنند که این تجربه زودتر آغاز می شود.

چه مدت طول میکشد تا قارچ ها در این روش عمل کنند

اثرات بلند و کوتاه مدت معمولاً بسته به اینکه چه مقدار قارچ در معده شما وجود دارد ، قارچ ها 30-60 دقیقه (هرچند که گاه تا 2 ساعت) طول میکشد تا اثر خود را نشان دهد.

اما در این روش ، مصرف کننده بعد از نوشیدن محلول به حالت فاز 1 وارد شده و به سرعت به فاز سفر منتقل میشود.اکثر سفرهای قارچی جادویی 4-6 ساعت طول می کشد.

به طور خلاصه معمولا محلول لمون تک باعث تسریع در ایجاد تریپ در فرد شده و به سرعت ابعاد و فضای جدید در تصورات فرد مصرف کننده خطور میکند به طوریکه پس از نوشیدن ، فرد مصرف کننده باید آمادگی تمام را داشته باشد.

مستند سایکدلیکا – ریشه های شمنی

4.2/5 - (18 امتیاز)