هدف از این مقاله تشویق به استفاده و یا جلوگیری از آن نمیباشد، اما در پس تمام قوانین و محدودیت ها ، مصرف مواد روان گردان روبه رشد میباشد. چه بهتر که منبعی جهت آشنا شدن با عواقب احتمالی و باید و نبایدها در دسترس بوده تا در صورت لزوم بتوان به آن رجوع کرد.

ترکیب ماریجوانا و قارچ جادویی

تاثیر ماریجوانا بر قارچ جادویی

اصول کار مواد سایکو اکتیو ، ترشح یا تحریک تعدادی از هرمون های طبیعی در بدن مانند سرتونین و … میباشد که هرکدام میتوانند به نوبه خود سطح گیرنده های مغز را اشباع کرده و تاثیرات خود را در فرد مصرف کننده نشان دهند.

نورونها سلولهایی هستند که اطلاعات را در مغز پردازش می کنند. مواد شیمیایی به نام انتقال دهنده های عصبی به سلول های عصبی اجازه می دهند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

انتقال دهنده های عصبی شکاف یا سیناپس را بین دو نورون پر می کنند و به گیرنده های پروتئینی متصل می شوند ، که باعث می شوند عملکردهای مختلفی در مغز و بدن اتفاق بیافتد.

برخی از سلولهای عصبی هزاران گیرنده دارند که مخصوص انتقال دهنده های عصبی خاص هستند. مواد شیمیایی خارجی ، مانند THC ، می توانند عملکرد انتقال دهنده های عصبی را تقلید یا مسدود کنند و در عملکردهای طبیعی اختلال ایجاد کنند.

طریقه مصرف مجیک ماشروم

ترکیب ماریجوانا و قارچ جادویی

ترکیب ماری جوانا و قارچ های جادویی یکی از محبوب ترین ترکیبات در بین روان نوردان از باستان تا امروز بوده است.

در آزمایشی که طبق گزارشات انجام شده بر روی 90 نفر که مخلوط این دو ماده را باهم مورد استفاده قرار داده اند یافت شده که اصولا مصرف کننده گان به دلایل مختلفی در هنگام مصرف قارچ های سیلوسایبین ، ماری جوانا استفاده میکنند.

بیشترین دلایل مشابه بین مصرف کننده گان احساس آرامش و همچنین جلوگیری از حالت تهوع گزارش شده است.

یکی دیگر از دلایلی که این دو را با هم مخلوط می کنند ، افزایش اثرات سایکدلیکی سیلوسایبین است ، به خصوص جلوه های بصری هنگام باز یا بسته بودن چشمان.

تقویت حواس در هنگام ترکیب این دو ماده

نیکولا جوردوویچ ، مشاور پزشکی در زمینه Loud Cloud Health در مورد این موضوع تأیید می کند که حواس بسیاری از افراد هنگام مصرف ماری جوانا با سیلوسایبین تقویت می شود.

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

با این حال این موضوع میتواند مانند یک شمشیر 2 لبه عمل کند. یک خطر این است که تجربه میتواند بسیار قوی باشد به خصوص برای مبتدیان.

در این لحضه میتواند به صورت یک موقعیت بد در نظر گرفته شود. تصاویری قوی که با استفاده از ماریجوانا و قارچ جادویی در کنار هم ایجاد می شوند

ممکن است برای بعضی ها هیجان انگیزتر و برای دیگران وحشتناکتر باشد. همچنین در این آزمایش برخی از افراد گزارش می دهند که استفاده ماریجوانا در هنگام مصرف قارچ ، میتواند ذهن و معده شان را آرام تر کند.

طبق این گزارش عده ای از مصرف کنندگان نیز عقیده داشتند که مصرف ماری جوانا میتواند عوامل باز دارنده (افکار سردرگم، مشکلات اجتماعی و …..) را کاهش داده تا با آرامش بیشتری به وارد تجربه شده و فشار کمتری را احساس کنند.

مستند سایکدلیکا – ریشه های شمنی

با توجه به مطالعات اخیر میدانیم ، آرامش و افکار اخیر فرد مصرف کننده میتواند تاثیر بسزایی در حالات فرد مصرف کننده داشته باشد.

با توجه به گزارشات آمده در این آزمایش نشان میدهد یکی دیگر از دلایل رایج مصرف این دو ماده با یکدیگر متعادل کردن مرحله کاهش اثرات قارچ ها( مرحله بعد از پیک یا شدت اثرات قارچ ) میباشد.

به این منظور که میتواند یک پایان ملایمی را برای کاربر به ارمغان بیاورد که خود میتواند به طولانی تر شدن اثرات سیلوسایبین دامن بزند.

با تمام این موارد ، تجربیات دنیای سایکدلیک کاملا منحصر به فرد است و میتواند نسبت به طبیعت فرد ، سطح استرس، رژیم غذایی وسایر عوامل شیمیایی و بیلوژیکی تغییر کند.

ترکیب ماریجوانا و قارچ جادویی

خطرات ناشی از ترکیب ماریجوانا و قارچ جادویی

همانطور که گفته شد گیاه ماری جوانا میتواند سطح استرس را در کاربر کاهش دهد یا باعث افزایش شدت سفر با قارچ جادویی شود.

با این حال متابولیسم فردی، تجربه مصرف ماری جوانا و یا مشکلات فیزیکی و روانی هر کدام عامل مهمی بر نوع تاثیر گذاری این دو ماده بر یکدیگر میباشند.

افزایش ضربان قلب، افزایش سردرگمی، بالا گرفتن شدت سفر و در مواقعی ایجاد سفر بد میتواند از اثرات دیگر مصرف ماری جوانا به همراه قارچ جادویی باشد.

سفر درونی، مراقبه و یا دوره درمان با قارچ جادویی به تنهایی بالقوه میباشد و جدا از موارد خاص نیازی به هیچ گونه محرک اضافی مانند ماری جوانا، هارمالین، الکل و یا مواد دیگر ندار.

موارد خاص را میتوان برای مراقبه ها و یا سفر های سنگین شدید در نظر گرفت که در این حالت کاربر از تجربه سفرهای متعدد بر خوردار میباشد.

4.7/5 - (12 امتیاز)