5 راه برای بالا بردن ارتعاش فرکانس درون

افزایش ارتعاش به این معنی ست که هر چیزی که انرژی شما را تخلیه می کند یا باعث می شود احساس پایین بودنداشته باشید، از میان ببرید.

بسیار مهم است که درک کنید ارتعاشِ شما، فرکانسی است که درونتان نگه داشته اید و واقعیتِ بیرونی شما توسطِ آن تراز می شود.

علم ثابت کرده است که هیچ چیز جامد نیست، هر چیز ارتعاشی از انرژی در فرکانس های متفاوت است.

هر چیزی که واقعیت می نامیم از چیزهایی ساخته شده است، که نمی توانیم به عنوان واقعیت به آنها نگاه کنیم.” نیلز بوهر

درک اینکه انرژی چگونه کار می کند، کیفیت زندگی شما را افزایش خواهد داد. وقتی احساس خوبی دارید یا شاد هستید، تجربیات مثبتی را جذب می کنید.

وقتی احساس کم یا پایینی دارید، تجربیات منفی را جذب می کنید. یادگیری چگونگی بالا نگه داشتنِ ارتعاش دانستنِ این نکته است، که شما توانایی تغییرِ چگونگی تجربه ی زندگی را دارید.

وقتی در وضعیت ارتعاشی بالایی قرار دارید، بیشتر به خودِ درونی تان متصل هستید و تمرکز اصلی شما بر زندگی هدفمند، عاشقانه و بخشایشگرانه است.

یادگیری اینکه چه چیزی شما را راکد نگه می دارد، انرژی شما را آزاد می کند تا مرحله ی بعدی رشدِ خود را طی نمایید.

چگونه ارتعاش خود را بالا ببریم

پاکسازی ذهنی

افزایش ارتعاش فیزیکی و ذهنی

پاکسازی ذهنی از اهمیت بالایی برای افزایش ارتعاش برخوردار است. ذهنِ شما اولین مکانی است که در آن انرژی شما پرورش یافته و یا از آن کاسته می شود.

از طریقِ افکارِ منفی، تفکر بیش از اندازه یا بدبین بودن نسبت به کاری که انجام می دهید چنین چیزی به وجود می آید.

اگر افکارتان به طورِ مدام شما را به گذشته می برد، جایی که احساس پشیمانی یا درد در مورد چیزی که برایتان اتفاق افتاده، وقت بخشیدنِ خودتان فرا رسیده است، پس آن را رها کنید.

باید برای سلامتی ذهنی خودتان، دیگران را نیز ببخشید. این بار ذهنی را نباید پشتِ ناخودآگاهتان نگهدارید.

خودت را رها کن و مقداری انرژی آزاد کن تا رشد را آغاز کنی. قسمت بزرگی از پاکسازی ذهنی تشخیص این است که چیزی که به آن توجه می کنید ارتعاش شما را افزایش می دهد یا انرژی شما را می کاهد.

اخبار، یک ماشه ی اسلحه ی بزرگ برای مردمی که احساس ترس، اندوه یا عصبانیت نسبت به اتفاقاتی که در جهان می افتد می کنند، محسوب می شود.

اتفاقات بسیاری در حال روی دادن است. اما باید بخاطر بیاوریم برای ایجادِ تاثیرات مثبت جهانی در ابتدا باید شروع به ایجاد تغییرات شخصی در زندگی خودمان کنیم.

چطور می توانیم جهان را تغییر دهیم اگر دائماً در حال نمایشی از ترس، منفی بافی و ناامیدی هستیم؟ وظیفه ی ماست تا مسئولیت وضعیت انرژی خودمان و تاثیراتی که به صورت جمعی دارد را بپذیریم.

هنگامی که بتوانیم در هماهنگی با انرژی صلح و عشق باشیم، می توانیم با تکامل هستی همگن بشویم. با این درک می توانید راه هایی که توسط آنها از شما انرژی گرفته میشود را بیابید.

مدام در حال نمایش هستید؟ در اوقات فراغت چه کاری انجام می دهید؟ آیا بر توسعه و ارتقاء فردی تمرکز می کنید؟

شما در واقع قدرت این انتخاب را دارید که با زمانتان هر چه می خواهید بکنید. اینکه چگونه از این انرژی استفاده کنید نتایج خروجی زندگی را تعریف می کند.

به محض اینکه شروع به انجام کاری که باعث شادیتان می شود بکنید، افزایش انرژی در خود را احساس می کنید.

پاکسازی فیزیکی

افزایش ارتعاش فیزیکی و ذهنی

مواد غذایی دارای ارتعاش بالا بخورید. در کنار افکار مثبت، سریع ترین روش برای افزایش ارتعاش مصرف مواد غذایی است که توسط انرژی حیاتی ساخته شده اند.

انرژی، هسته مادی تمام چیزها در کیهان است. بدون انرژی، زندگی وجود نخواهد داشت و درک چگونگی کارکرد فرکانس های انرژی، برای سلامتی شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی انرژی شما به طور صحیح مرتعش نمی شود، آسیب پذیری بیشتری نسبت به بیماری، افکار منفی و افسردگی پیدا می کنید.

گیاهان به وسیله انرژی حیاتی خورشید پر شده اند. همان چیزی که بدن ما به طورِ ذاتی درک می کند. هرچقدر بیشتر غذای با ارتعاش بالا مصرف کنید، احساس مثبتِ بیشتر، انرژی بیشتر و احساسِ حیاتِ بیشتری پیدا می کنید.

در 1992، بروس تانیو از شرکت تکنولوژی تانیو اولین نمایشگر فرکانس در جهان را ساخت. در حال حاضر 5 عدد از آن دستگاه وجود دارد، یکی متعلق به بروس تانیو، یکی دانشگاه وبر، یکی در موسسه ی جان هاپکینز، یکی در فرانسه و یکی هم نزد دکتر گری.

تانیو سطوحِ فرکانسی متفاوتی را در اندازه گرفت که عبارت است از: فرکانسِ انسانِ سالم: 62-72 مگا هرتز، سرما خوردگی: شروع از 57-60 مگا هرتز .

سرطان: 42 مگا هرتز، آغاز مرگ از: 25 مگا هرتز به پایین. به صورت تئوری اگر بتوانید فرکانس بدنتان را بالای 62 مگا هرتز نگه ندارید، نباید نگرانی راجع به بیماری داشته باشد.

با افزایش ارتعاش بدن، بیماری، ویروس، قارچ و باکتری نمی توانند زندگی کنند، احساسات خوشایند و مثبتی پدید می آید و افکار و احساساتِ منفی در الگوهای ذهنی ظاهر نمی شوند.

برای جلوگیری از افت فرکانس به سطوحِ پایین تر، از خوردن غذاهایی با ارتعاش کم و بدون ارزش خودداری کنید. هرگونه غذای فرآوری شده، آرد سفید نول، شکر، غذاهای کنسروی، سودا، غذای منجمد و بخصوص فست فودها، شامل بیشتر چیزهایی که گفتیم هستند.

شروع به اضافه کردن سبزیجات، آب میوه، اسموتی های سبز و میوه ها به رژیمتان بکنید. امروز این قدم ها را بردارید تا شروع به افزایش ارتعاش خود و تراز کردنِ دوباره ی آن کنید.

تا جایی که می توانی به طبیعت برو.

افزایش ارتعاش فیزیکی و ذهنی

نزدیک آب ها، درختان و حیات وحش زمانی بگذران. به وسیله ی انرژی قدرتمندی که در فضا موجود است، درمان و پاکسازی خواهی شد.

طبیعت همیشه مارا جلب می کند. او به زبانی که به کلمه نیازی ندارد، صحبت می کند. جداشدن از زندگی شلوغِ شهری کمک می کند تا اتصال دوباره به روح خود را باز یابید و مقاومتی که در برابر جریان زندگی دارید را رها کنید.

آیا می دانستید اقیانوس یون های منفی آزاد می کند. یون هایی که حال ما را بهتر و احساسات ما  را برانگیخته می کنند، اشتها را افزایش می دهند و تسکینی برای سینوزیت، آسم، آلرژی و حتی درد و سوختگی هستند.

یون های منفی، ارتعاش مثبت ایجاد می کنند. این عامل گروهی از سلول های دفاعی را در بدن ما شبیع سازی می کنند، که مقاومت ما به بیماری را افزایش می دهد.

همچنین امواج آلفا در مغز ایجاد می کنند و نوسان امواج را در مغز افزایش می دهند، چیزی که نتیجه اش سطحی بالاتر از هوشیاری است.

یون های منفی به عنوان درمانگران طبیعی شناخته می شوند و غالباً در نزدیکی اقیانوس، جنگل، آبشار و محیط زیست های پاک یافت می شوند.

یون های رایج که در هوای تازه یافت می شود، 2000 تا 4000 یونِ منفی بر سانتی متر مکعب دارد. در یک آبشار بزرگ، ممکن است بیش از 100000 یون منفی پیدا کنید، نزدیکِ اقیانوس بیش از 200000.

هوای آلوده مثل شهرهای بزرگ، ممکن است کمتر از 100 یون منفی داشته باشد. به همین خاطر است که افرادی که در شهرهایی با محیط شلوغ و طبیعت کمتر زندگی می کنند، سطح بالاتری از بیماری و استرس را تجربه می کنند.

برای 24 ساعت حرفِ منفی نزن.

اگر 24 ساعت از کلمات و جملاتی منفی استفاده نکنید، به چیزهایی که به خود و دیگران می گویید آگاه می شوید. این یک چالش عالی است که با خود یا کسی دیگر می توانید انجام دهید.

چه زمان های بسیاری که حتی تشخیص نمی دهیم چه چیزهای منفی ای به خودمان می گوییم. همیشه قدرت کلماتت را در ذهن داشته باش. هر چیز که می گویی را، به وجود می آوری.

کلمات فرکانسی قدرتمند در پشتِ خود دارند. آنها انرژی ای به همراه می آورند که می تواند واقعیت تو را کاملاً تغییر دهد. از کلماتی استفاده می کنی که یاری ات کنند یا آسیب می رسانند؟

وقتی از این قدرت آگاه شوی، شروع به استفاده از آن می کنی تا زندگی ات را تغییر دهی و واقعیت خودت را دگرگون کنی.

کلماتی که به خودت یا دیگران می گویی می توانند به طور حقیقی باعث تضعیف ارتعاش و احساس خوب نداشتن شوند.

کلمات تو ذهن تو را به سمت تجربه ای که می خواهی داشته باشی هدایت می کنند. به همین خاطر وقتی کلمات مهربانی استفاده می کنی، همه چیز باعث می شود احساس خوبی پیدا کنی.

در این 24 ساعت لغات مهربانانه تری به خودت و دیگران بگو. از کلمات استفاده کن تا به خودت نیرو بدهی. چیزی که می خواهی تجربه کنی را تائید کن.

کلماتی که با آن صحبت می کنی را تغییر بده و همه چیز در اطرافت تغییر خواهد کرد.

کتاب چهار میثاق

اهدافی که برای خودت تعیین می کنی را تکمیل کن.

یادگیری تکمیل اهدافی که تعیین کرده ای، به سادگی ارتعاش تو را ارتقا خواهد داد. مطمئنم با احساس شادی و لذت وقتی که هدفی را تکمیل کرده ای، آشنا هستی.

چه احساس نیرومندی است، این که بدانی می توانی هر کاری را عملی کنی. در هر حال، مردم بسیاری هدفگذاری می کنند و هیچ گاه آن را تکمیل نمی کنند.

هربار که هدفی را تکمیل نکنی، احساس بدی نسبت به خودت پیدا می کنی. بدین صورت است که افکار منفی و تردید آمیز به درون چکه می کنند و باعث می شوند به میزان لازم، ارتعاش خوبی نداشته باشی.

برای تغییر در وضعیت انرژی، شروع به تعیین اهدافی کن که می دانی تکمیل خواهی کرد. اهدافی روزانه، ماهانه و سالانه داشته باش، اهدافی که می دانی تکمیل خواهی کرد.

این به تو کمک می کند جنبشی آنی ایجاد کنی و باعث شوی احساس خوبی نسبت به خودت بدست آوری.

امیدوارم این 5 گام، بینشی از افزایش ارتعاش برای زندگی در راهی مثبت، برایتان فراهم کرده باشند.

انتخاب پیاده سازی این تغییر با تو است. دانستن یک چیز است و انجام دادن چیزی است که با آن جادو آغاز می شود.

4.6/5 - (14 امتیاز)