شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

چرا سایکدلیک ها در بعضی از افراد تاثیر ندارند؟

در اینجا برخی از توضیحات احتمالی را بررسی میکنیم.

دلایلی که باعث مهار سفر شما میشود

  • مقدار نا کافی از متریال
  • وجود مواد شیمیایی بازدارنده در بدن
  • متابولیسم فردی
  • ایگوی نامتعادل
  • ارتعاش ناهماهنگ

– دوز نا کافی

اولین دلیلی که مشخصا به آن پرداخته میشود ، حجم مصرفی ماده میباشد دکتر James Giordano از دانشگاه Georgetown University Medical Center میگوید: بسیاری از تازه واردان نگران دوز مناسب میباشند که این امر باعث میشود تا دوز کمی مصرف کنند که برای آن ها کافی نیست.

همچنین مصرف بیشتر برای ایجاد اثرات قوی می تواند اوقات سختی را رقم بزند. اثرات داروهای مصرف شده پس از سنتز در بدن می تواند شدیدتر و طولانی تر ظاهر شود.

از این رو جهت افزایش دوز تا رسیدن به حد مورد نظر، میتوان هر 1 ساعت یکبار نصف (1/2) دوز قبلی را نیز مصرف کرد.

– وجود سایر مواد شیمیایی در بدن

عامل آشکار دیگر مربوط به وجود سایر مواد شیمیایی در بدن فرد میباشد. داروهای ضد افسردگی بر پایه SSRI اثرات داروهای روان درمان را کم رنگ میکند.

SSRI ها و همچنین بنزو دیازپین ها هم بر سیستم عصبی و هم روی آنزیم های داروی روان درمان تاثیر میگذارند ، که این امر میتواند باعث کاهش شدت و کوتاهتر شدن اثرات شود.

سعی میشود حداقل 10 روز قبل از اقدام به مصرف روان درمان ها ، سیکل مصرف هرگونه داروی شیمیایی موقتا قطع گردد. ( مصرف مایعات در این مدت توصیه شده است)

داروهای افسردگی و مجیک ماشروم

– متابولیسم بدن

سفرها میتوانند بسیار متفاوت از هم باشند ،طبق گزارشات متعدد نمیتوان دوز مشترکی را در بین گروهی از افراد در نظر گرفت به طوریکه مصرف یک دوز مشخص از ماده میتواند اثرات مختلفی را در کاربران داشته باشد.

به همین دلیل است که این تجربیات می تواند گره ها و الگوهای مختلف را در افراد فعال کند تا اثرات مختلفی را ایجاد کند.

این امر به ویژه در مورد روانگردان های مبتنی بر DMT مانند ayahuasca و 5 MEO DMT و سیلوسایبین صدق می کند. در یک دوز مشخص برخی فقط دچار نوعی سرخوشی یا شاید

بدن لرزه میشوند ، برخی دچار تغییرات حسی ( بینایی ، لامسه و بویایی) برخی دیگر تجربه های عمیق و معنوی دارند و برخی هم هیچ تغییری را احساس نمیکنند.

– ذهن بعضی اوقات مانع اثرات روانگردان میشود

منیت (ایگو) شخصی نمی خواهد به جایی برسد که ماده بر آن غالب شود. افرادی که بسیار از نظر ذهنی پرکار هستند یا دارای سابقه آسیب روحی هستند ، اغلب مستعد این امر میباشند.

ایگو چیست؟

جهت برقراری ارتباط با خود آگاه سعی میشود این دارو ها در یک حالت روحی مناسب مصرف گردند.

– قصد فرد از مصرف

نکته دیگری که می تواند تأثیرات روانشناختی داروهای روان درمان را کمرنگ کند ، قصد فرد است.

به عنوان مثال ، اگر کسی به قصد بهبودی جسمی به یک مراسم شمنی برود ، ممکن است اداراک ویژنی نداشته باشد زیرا تمرکز این ماده بر روی بدن شخص میباشد.

داروهای روان درمان جهت پاکسازی و تعادل ارتعاش و هدف آنها تصفیه روحی و گاها درک عمیق از خود میباشد. قصد شما از مصرف سایکدلیک ها میتواند راهنمای ذهنیت شما در طول سفر باشد.

راه حل های پیشنهادی برای تاثیر سایکدلیک ها

راه حل های پیشنهاد شده مجموعه ای از توصیه ها و تجارب معنوی بومیان ، روانشناسان و کاربرانی بوده که امروزه به پروتکل های مفیدی جهت خودشناسی و روان درمانی تبدیل شده اند که در اینجا به مهمترین آنها میپردازیم.

– بالا بردن سطح ارتعاش

ارتعاش حالت وجودی ، جو یا کیفیت انرژی یک شخص ، مکان ، فکر یا چیز است. برخورداری از ارتعاش متعادل یکی از مهمترین فاکتورهایی میباشد که میتواند ذهن را آماده ی کاوش درونی کند.

آب بنوشید و مراقب غذاهایی که می خورید باشید. از نظر روحی در صلح باشید.

– نداشتن ذهنیت از نوع سفر

در زمان مصرف دارو ، رها از هر گونه تصویر سازی ذهنی بوده و از افکار خود آگاه باشید. برای درک بهتر میتوان گفت ، زمانیکه شما در حالت جریان قرار گرفته و پرواز روح را تجربه میکنید، ذهن در حالت کاملا متعادل و خنثی قرار میگیرد.

“شروع سفرم بود ، بدون هیچ اتصالی و کاملا از بدن جدا ، با ذهنی آزاد داخل تونلی که با نور طراحی شده بود در جریان بودم ، نه افکار مثبت نه منفی. ناگهان به این فکر افتادم که تصوری از خودم داشته باشم، که الان چه شکلی هستم؟ همین لحظه بود که تصویر الانم را دیدم” Al.w

هر آنچه فکر می کنید ، می گویید یا احساس می کنید به واقعیت تبدیل می شود ، پس منتظر اتفاقی نباشید.

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

– محرک های صوتی

هر ترک موسیقی مجموع لاین هایی از فرکانس ها میباشد که به وسیله یک ساز، خواننده و یا به صورت الکترونیکی تولید میشوند.

با در نظر گرفتن فرکانس و ارتعاش یک موزیک میتوان از آن به عنوان یک محرک جهت همتاسازی ارتعاش خود بهره گرفت.

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

– محرک های گیاهی ( هارمالین ، marijuana)

هارمین به عنوان بازدارنده های Mono Amino Oxidase عمل می کند. سیلوسین یک آلکالوئید تریپتامین فعال است که باعث اثرات روان درمانی قارچ میشود.

سیلوسایبین نسخه فسفوریلوکسی سیلوسین است. با این حال ، از طریق اسید معده به سیلوسین تجزیه می شود.

سیلوسین در واقع چیزی غیر از DMT با یک گروه هیدروکسیل اضافی در موقعیت 4 حلقه ایندول (4-هیدروکسی-N ، N-دی متیل تریپتامین) نیست، که می تواند به عنوان “DMT خوراکی فعال” نیز دیده شود.

زیرا شما می توانید قارچ ها را به راحتی بخورید و آنها اثرات روان درمانی خود را بدون نیاز به فعال کننده نشان می دهند.

سیلوسین به مهار کننده های MAO نیاز ندارند اما اگر می خواهید با مصرف یک دوز بالا (100 تا 70 میلی گرم) پتانسیل کامل سیلوسین را تجربه کنید ، اما نمی خواهید مقادیر زیادی قارچ جادویی بخورید،

افزودن یک مهار کننده MAO گزینه ی مناسبی است. به گونه ای آنزیم های MAO مقدار زیادی از سیلوسایبین را قبل از برخورد به مغز تجزیه می کند.

با افزودن هارمین / هارمالین این عمل تا حدی مهار می شود. هارمین و هارمالین همچنین دارای توانایی های تسکین دهنده و ضد افسردگی هستند که به مشکلات عصبی و اضطراب قبل از تجربه کمک می کنند.

طبق تجربیات روان شناسان سایکدلیک مصرف این محرک به صورت پودر داخل کپسول 30 دقیقه قبل از مصرف قارچ انجام میشود.

هارمالین در برخی افراد حالت تهوع ایجاد کند ، اگرچه بسیاری متوجه می شوند که این حالت تهوع متفاوت است. زنجبیل ، نعناع و البته Medical MJ ( ماریجوانای درمانی ) به کاهش حالت تهوع در صورت بروز مشکل کمک می کند.

توجه داشته باشید که مصرف و تکرار بیش از اندازه هارمالین به هیچ عنوان توصیه نمیگردد.

همچنین دوزهای خوراکی هارمین از 30 تا 300 میلی گرم ممکن است باعث تحریک ،bradycardia tachycardia ، تاری دید ، افت فشار خون ، paresthesia شود.

– بهبودی ارتعاش با میکرودوزینگ

در بسیاری از موارد سیکل میکرودوزینگ قارچ های سیلوسایبین توانسته زمینه ساز بهبود ارتعاش افکاری، اضطراب و ذهنیت کاربر شده و او را پس از مدتی آماده مصرف دوز های بالاتر جهت داشتن سفری مطلوب نماید.

میکرودوزینگ سایکدلیک ها اعم از قارچ های سیلوسایبین ، ال اس دی ، MDMA و … تاثیری بر فعالیت های روزانه ی کاربر نخواهد داشت.

دوره ی میکرو دوزینگ کاملا به موقعیت بهبود یافته کاربر بستگی دارد، این دوره میتواند بین 3 الی 12 روز (با دوز تقریبی یک بیستم الی یک دهم دوز سنگین) طبق پروتکل های موجود به طول بیانجامد.

آشنایی با میکرودوز ماشروم

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

– حواس 5 گانه را بیدار نگه دارید

حواس 5 گانه پنج حس اساسی وجود دارد که توسط بدن درک می شوند. آنها شنوایی ، لامسه ، بینایی ، چشایی و بویایی هستند.

هر یک از این حواس ابزاری است که مغز شما برای ساختن تصویری روشن از دنیای بیرون شما استفاده می کند.

مغز شما برای جمع آوری اطلاعات حسی به اندام های حسی شما اعتماد می کند پس تنظیم وضعیتی آرام میتواند شمارا برای یک سفر روحانی آماده نماید.

 1. بینایی

خود را با رنگها و نورهای سرد و آبی احاطه کنید تا یک فضای آرامش بخش و مناسب برای مراقبه ایجاد کنید.

لئاتریس آیزمن از Pantone اشاره میکند: “رنگ آبی دارای بسامدی میباشد که باعث آرامش روح و ذهن میشود.”

شما همچنین می توانید فضای خود را با پرده ، پتو یا چراغ های رنگی به رنگ آبی یا رنگ سرد تزئین کنید. با این وجود به هر قیمتی از رنگ قرمز خودداری کنید.

مطالعه ای از دانشگاه ایالتی Minnesota نشان داده که رنگ قرمز میزان استرس را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

 2. بویایی

هر چیزی که عطر منتشر کند – بخور ، عود های گیاهی – مفید خواهد بود. بهتر است از رایحه های اسطوخودوس یا یاس استفاده کنید زیرا این مواد خاصیت آرام بخشی دارند و استرس عاطفی را کاهش می دهند.

به ویژه از یاس به دلیل قابلیت های تقویت اعتماد به نفس ، اغلب به عنوان ضد افسردگی استفاده می شود – یکی از موارد ضروری جهت مراقبه.

3. صدا

همه افراد سبک مدیتیشن متفاوتی دارند. برخی افراد سکوت را ترجیح می دهند ، بعضی از افراد دوست دارند موسیقی گوش دهند. به سادگی روشی را انتخاب کنید که مناسب شما و نیازهای شما باشد.

4. چشایی

یک فنجان چای گیاهی ممکن است معجزه کند. چای یاس بهترین انتخاب شماست. چرا؟ به این دلیل که بوی خوبی در فضای خود دارید و بسیار آرامش بخش است.

چای بابونه ، چای نعناع و چای سبز فواید مشابهی دارند.

شرایط تاثیر گذاری سایکدلیک

5. لامسه

مراقبه برای بسیاری از افراد احساس غریبی دارد ، به ویژه هنگامی که آنها تازه شروع به کار می کنند. با ترکیب بافت هایی که گرما و اطمینان خاطر شما را فراهم می کنند فضای خود را راحت کنید.

فرش ، بالش ، پتو و کوسن این کار را انجام می دهد. ناخوشایند بودن هنگام مراقبه باعث می شود که این تجربه از سود کمتری برخوردار شود .

4.7/5 - (12 امتیاز)