قارچ جادویی گلدن تیچر - golden teacher2.

.

قارچ جادویی گلدن تیچر- این گونه از قارچ Psilocybe  دنیای اسرارآمیزی دارد و این همان چیزی است که این قارچ ها را بسیار ویژه می کند. قارچ های Golden teacher نسبتاً جدید هستند و اولین بار در دهه 1980 ظاهر شدند. منشأ دقیق آن ناشناخته است اما به دلیل درپوش های طلایی آن با لکه های زرد بسیار قابل تشخیص است. در مقایسه با اکثر گونه های Psilocybe cubensis ، قارچ های Golden teacher ساقه و کلاه بزرگتری دارند. و ظاهرشان نیز ظریف تر میباشد.

شکل ظاهری قارچ های Golden teacher چگونه است؟
قارچ های Golden teacher دارای بدنی مثمر و دارای یک کلاه قابل تشخیص و کمی خمیده با مرکز زرد یا طلایی است. به طور کلی ، این قارچ دارای درپوش با رنگ قرمز خاکستری است و می تواند تا 8 سانتی متر قطر برسد. آنها یک پایه توخالی دارند که به سمت پایه ضخیم تر است. آنها همچنین دارای چترکهایی هستند که رنگ آن از سفید تا قهوه ای بنفش متفاوت است.

مقدار مصرف
دوز توصیه شده برای این نوع قارچ به صورت خشک شده بین 1 گرم و 2.5 گرم است. برای اکثر مصرف کننده های باتجربه ، این دوز ممکن است بسیار ناچیز باشد ، اما این امر مناسب افرادی که قبلاً هرگز این قارچ را مصرف نکرده اند ، باشد.


انواع قارچ های جادویی


 انواع نژاد قارچ های جادویی

نژاد Goldenteacher

به لطف تاثیرات واقعی و منشا ناشناخته این قارچ یک از جادویی ترین قارچ هاست.
این قارچ نوع جدید است که در اواخر 1980 میلادی کشف شد.
این قارچ ها بر اساس کلاهک های طلایی و همچنین قابلیت شمنیک شان
معلم طلایی نامگذاری شده اند.

اثرات این نوع قارچ

کسانیکه که برای اولین بار به دنیای سایکدلیک وارد میشوند میتوانند برای اولین تجربه خود به این نوع قارچ مطمئن باشند.

قارچ گلدن تیچر به دلیل تاثیرات معنوی خود برای بدست آوردن بینش جدید مورد ستایش بسیاری از افراد در سرار دنیا قرار گرفته اند.

در بین مصرف کننده گان این قارچ ها احساس روشنگری و ارتباط عمیقتر با طبیعت بسیار مشترک هست.

از این رو شمنها در آمریکای جنوبی و نقاطی دیگر جهت ترمیم ذهن و روح افراد از این قارچ ها استفاده میکنند.

و در نهایت این نوع قارچ ها دارای اثرات بسیار قوی میباشند که توصیه میشود افراد حتما قبل از مصرف با پزشک خود و یا افراد با تجربه مشورت داشته باشند .

نام “معلم طلایی” از توانایی تدریس قارچ جادویی ناشی می شود که با ارائه تجربیات جدید روانپزشکی و متعالی بودن آن به افراد می پردازد.

هیچ آموزشی بالاتر از کشف اسرار جهان نیست. همچنین شما میتوانید با مراجعه به انجمن های ما از سفر ها و تجربیات دیگران در هنگام مصرف این قارچ دیدن فرمایید.

4 روش مصرف قارچ سیلوسایبین

نحوه تشخیص دوز در مصرف قارچ سیلوسایبین

قارچ جادویی گلدن تیچر

رویال ماشرومز

تخته osb