معرفی قارچ پنیس انوی

معرفی قارچ پنیس انوی – PE

یکی از کمیاب ترین قارچ های جادویی که ظاهری نسبتاً منحصر به فرد دارد. با کلاهک کوچک و ساقه ضخیم، اما ظاهر این قارچ تنها یکی از ویژگی‌هایی است که این گونه از Psilocybe Cubensis را خاص می‌کند. در این مقاله، ما همه چیزهایی را که باید در مورد قارچ پنیس انوی بدانید را پوشش خواهیم داد.

قارچ پنیس

قارچ های پنیس نوعی قارچ جادویی اند که حاوی ترکیب سیلوسایبین هستند. زمانی که فردی قارچ پنیس انوی مصرف می کند، ممکن است تغییرات ادراکی، تغییر در فرآیندهای تفکر و تجربیات معنوی به نام «سفر» را در سطوح بالاتری تجربه کند.
از لحاظ تاریخی، مردم از مواد روان کاو در مراسم مذهبی و تشریفاتی استفاده می کردند. اخیراً متخصصان اثرات درمانی آنها را بررسی کرده اند. علیرغم مزایای بالقوه آنها، مردم باید در نظر داشته باشند که قارچ های سایکدلیک مواد قدرتمندی هستند که می توانند باعث ایجاد تجربیات شدید و چالش برانگیز شوند.

قارچ پنیس چیست؟

این قارچ کلاهکی متورم و گرد و ساقه ضخیم دارد. این قارچ‌ها گونه‌ای قوی از Psilocybe cubensis، گونه‌ای از قارچ‌های جادویی هستند.

انواع مختلفی از پنیس وجود دارد، از جمله:

Albino penis envy: قارچ کمی کوچکتر با کلاه آبی تیره
Penis envy uncut: آلبینو با کلاه هایی که به ساقه چسبیده
Penis envy number 6: هیبریدی که هاگ بیشتری تولید می کند
Trans penis envy: هیبریدی با ساقه های ظریف و اثر ملایم تر از انواع دیگر

این قارچ ها حاوی غلظت بالایی از ترکیب سیلوسایبین هستند. در نتیجه، مصرف این قارچ‌ها تجربیات سایکدلیکی شدیدتر بصری و مکاشفه ای را نسبت به دیگر نژادها ایجاد می‌کند.

از آنجایی که این قارچ ها به مدت طولانی تری بالغ می شوند و هاگ زیادی تولید نمی کنند، یافتن و پرورش آنها دشوار است. این بدان معنی است که آنها ممکن است گرانتر و سخت تر از سایر انواع قارچ جادویی تهیه شوند.

.

اثرات قارچ پنیس
در حالی که اثرات قارچ جادویی بسته به فرد و دوز متفاوت است، اما معمولاً باعث ایجاد احساس سرخوشی، اتصال و افزایش خلاقیت می شوند. برخی از افراد همچنین گزارش می دهند که رویاهای بصری یا شنوایی را تجربه می کنند.

در برخی موارد، قارچ های جادویی می توانند تجربیات معنوی و افزایش حالات هوشیاری را القا کنند. برای افراد خاصی، این اثرات عمیقاً معنادار هستند و حس آرامش و تفاهم را ایجاد می کنند. برای دیگران هم طاقت فرسا یا ترسناک هستند.

وقتی فردی قارچ جادویی مصرف می کند، سیلوسایبین به گیرنده های سروتونین 5-HT2A در سطح سلول های عصبی متصل می شود. سروتونین ماده شیمیایی “احساسات خوب” است که به تنظیم خلق و خو، توانایی تفکر، ادراک و خواب کمک می کند. بنابراین، هنگامی که سیلوسایبین به گیرنده های سروتونین متصل می شود، بر نحوه جریان اطلاعات بین مناطق مختلف مغز تأثیر می گذارد. این منجر به تغییر در آگاهی و ادراک می شود. این تغییرات بسته به طرز فکر، انتظارات و محیط فرد می تواند سعادت مندانه یا چالش برانگیز باشد.

تجربه های چالش برانگیز

.

مقایسه با سایر قارچ ها
بیش از 100 گونه منبع معتبر قارچ از جنس Psilocybe وجود دارد که سیلوسایبین را تولید می کنند. در حالی که همه این قارچ ها اثرات روانی مشابهی دارند، هر گونه بسته به قدرت، ترکیب شیمیایی و غلظت متابولیت های فعال خود، تجربه های متمایزی ایجاد می کند.

در حالی که برخی طبقه بندی می کنند که همه نژادهای Psilocybe cubensis دارای سطح خاصی از قدرت هستند، قارچ های پنیس انوی بالاتر از هر گونه دیگر Psilocybe cubensis هستند. در واقع، آنها به عنوان قوی ترین قارچ های جادویی شناخته می شوند. برخی از مقالات نشان داده اند که ممکن است تا 50٪ غلظت بیشتری از مواد سایکدلیکی سیلوسایبین و سیلوسین داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها از تجربیات کاربران در مورد پنیس، می‌تواند با تجربیاتی که توسط مواد سایکدلیکی قوی‌تر مانند DMT یا LSD ایجاد می‌شود، قابل مقایسه باشد. بنابراین، هنگامی که نام پنیس انوی را می شنوید، بدانید که گونه ای بسیار قوی تر از گونه های دیگر مقابل شما قرار دارد.

با این حالی که تجربه هر کس متفاوت خواهد بود، اکثر تجربیات معمولا بین چهار تا پنج ساعت طول می کشد. اثرات معمولی عبارتند از سرخوشی، تحریف احساسات حسی، تحریف زمانی، تغییر در ادراک بصری، و درون نگری بسیار عمیق تر و معنوی تر.

ماشروم پنیس

کارشناسان اثرات سیلوسایبین را به چهار دسته طبقه بندی می کنند:

  • ادراکی: تاثیرات بینایی و شنوایی و تغییر در درک زمان، مکان و بدن.
  • شناختی: تغییرات در تفکر و پردازش اطلاعات ممکن است باعث شود افراد احساس خلاقیت و بینش یا سردرگمی و سرگردانی کنند.
  • عاطفی: ممکن است شامل احساس سرخوشی، رفاه، عشق و ارتباط باشد. برعکس، احساسات منفی مانند ترس، اضطراب یا پارانویا ممکن است بر سفر فرد تأثیر بگذارد.
  • انحلال نفس: این به احساس تعالی خود فراموشی اشاره دارد. می تواند باعث احساس یگانگی با جهان یا از دست دادن حس فردیت شود.

طرز فکر، متابولیسم بدن و سطح تحمل فرد بر تجربه تأثیر می گذارد. از فردی به فرد دیگر می تواند به طرز باورنکردنی متفاوت باشد. مردم همچنین واکنش های مشخصی به انواع مختلف قارچ دارند. برخی افراد متوجه می شوند که اثرات بعضی از انواع Psilocybe cubensis بیشتر بصری است، در حالی که برخی دیگر آنها را درون نگرتر و معنوی می دانند.

آیا قارچ پنیس به طور طبیعی رشد می کند؟

تا آنجا که می دانیم، قارچ پنیس انوی و دیگر گونه های پنیس به طور طبیعی رشد نمی کنند. این قارچ ها توسط قارچ شناسان در یک آزمایشگاه قارچ شناسی و توسط علاقه مندان به قارچ های سایکدلیک در یک مجموعه پرورشی رشد داده میشوند. این نژاد محصول جهش‌های متعدد اسپور Psilocybe cubensis است که ظاهراً در اعماق جنگل‌های بارانی آمازون یافت شده است.

معرفی قارچ پنیس انوی

تاریخچه جالب قارچ های پنیس انوی

گفته می‌شود این قارچ‌ توسط گیاه‌شناس و مدافع گیاهان سایکدلیک، ترنس مک‌کنا کشف شده‌اند، اگرچه جزئیات این کشف مبهم است. طبق گفته ها، در اوایل دهه 1970، مک کنا به لطف چندین راهنمای محلی، تکه ای عظیم و سالم از قارچ جادویی را در اعماق جنگل های آمازون پیدا کرد. در نهایت، او اکتشافات خود را با استفاده از پرینت‌های اسپور به ایالات متحده بازگرداند و آنها را بین اسلایدهای میکروسکوپی متفاوتی برچسب‌گذاری شده بودند قرار داد.

او یکی از این موارد را به همکارش Steven H. Pollock، پزشک و همکار معتقد به پتانسیل داروهای گیاهی سایکدلیکی داد. در طی چندین سال، پولاک این نژاد را با قارچ ها از نسلی به نسل دیگر اصلاح کرد تا اینکه یک جهش با ساقه فوق العاده ضخیم و کلاهک کم رنگ پیدا کرد که می توانست ویژگی های ژنتیکی آن را تکثیر کند. بنابراین، نژاد قارچ پنیس انوی متولد شد.

اشتباهات رایج در مصرف قارچ

آیا دوز قارچ پنیس با سایر قارچ های سیلوسایبین متفاوت است؟

دوز هر فرد متفاوت میباشد، شما نمی توانید به تجربیات دیگران تکیه کنید زیرا هیچ کس بدن شما را ندارد. دوز توصیه شده برای شروع برای سایر قارچ های خفیف تر Psilocybe cubensis بین 1.0 تا 1.5 گرم قارچ خشک به ازای هر 45 کیلو گرم وزن بدن است. با این حال، به دلیل افزایش قدرت، شما باید این دوز را حداقل 30٪ برای قارچ های پنیس کاهش دهید.

مقدار دقیق مصرف بستگی به نوع تجربه ای دارد که می خواهید. برای مثال، می‌توانید قارچ‌های پنیس را با میکرودوز امتحان کنید تا یک تجربه سایکدلیکی قابل کنترل‌تر داشته باشید.

دوز شروع – 0.1 گرم تا 0.4 گرم
دوز کم – 0.5 گرم تا 1.0 گرم
دوز متوسط – 1.0 گرم تا 2.0 گرم
دوز بالا – 2.0 گرم تا 3.0 گرم

4.5/5 - (15 امتیاز)