انواع قارچ های دارویی

بیش از 200 گونه قارچ سایلوسایبین وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های بصری منحصر به فرد همراه با سطوح و نسبت های مختلف از سه ترکیب سایکدلیکی – psilocybin، psilocin و baeocystin هستند.

انواع قارچ های جادویی

انواع قارچ های جادویی

Golden teacher

گلدن تیچر

طرفداران قارچ های جادویی موافق هستند که قارچ نژاد Golden teacher ، که به عنوان یک گونه از Psilocybe cubensis نیز شناخته می شود ، محبوب ترین قارچ روانگردان است. در این مقاله نگاهی دقیق تر به این نوع از قارچ ها می اندازیم. در پایان این مقاله ، شما می توانید همه چیز را در مورد این قارچ بدانید.

انواع قارچ های جادویی

Amanita muscaria

آمانیتا موسکاریا

قارچ جادویی آمانیتا موسکاریا گونه ای از قارچ های دارویی ولی بشدت با دوز پایین تر میباشد به طوری که این نوع قارچ ها هم در خانواده قارچ های سمی و هم در خانواده قارچ های روانگردان قرارداده شده اند.

انواع قارچ های جادویی

Ganoderma

گانودرما

قارچ گانودرما گروهی از تریپن ها به نام اسیدهای گانودریک را تولید می کند که یک ساختار مولکولی شبیه به هورمونهای استروئیدی دارند.

Maitake

مایتاکه

این قارچ نوعی آداپتوژن است. آداپتوژن ها به بدن در مبارزه با هر نوع مشکل روحی یا جسمی کمک می کنند. آنها همچنین برای تنظیم سیستم های بدن که متعادل نشده اند کار می کنند.

انواع قارچ های جادویی

McKennaii

مککنا

بسیاری از کاربران آن را برای تاثیرات قوی و بصری میشناسند.
همچنین این نژاد از نظر کشت دارای مقاومت بالا در برابر عوامل میباشد.

انواع قارچ های جادویی

Ecuador

اکوادور

قارچ جادویی Psilocybe cubensis ‘اکوادور’ یکی از محبوب ترین انواع است. محل مبدا منطقه آندا اکوادور است که در 1000 ق …

انواع قارچ های جادویی

Mazatapec

مازتاپک

اولین چیزی که باید بدانید این است که دو نوع اصلی قارچ جادویی مکزیکی وجود دارد: Mazatapec و مکزیکی.

Penis envy

پنیس انوی

یکی از کمیاب ترین قارچ های جادویی که ظاهری نسبتاً منحصر به فرد دارد. با کلاهک کوچک و ساقه ضخیم، اما ظاهر این قارچ تنها یکی از ویژگی‌هایی است که این گونه از

Turkey tails

دم بوقلمون

قارچ دم بوقلمون قارچ های چند رنگی است که روی تنه درختان در مناطق جنگلی رشد می کند.
این نوع قارچ ها دارای فواید آنتی اکسیدانی بسیار بالایی بوده که سیستم دفاعی بدن شما را افزایش میدهد.

قارچ یال شیر - رویال ماشرومز

Lion’s mane

یال شیر

نشان داده شده است که قارچ یال شیر و عصاره آن فواید مختلفی برای سلامتی دارند. تحقیقات نشان داده است که یال شیر ممکن است در برابر زوال عقل محافظت کند ، علائم خفیف اضطراب و افسردگی را کاهش دهد و به ترمیم آسیب عصبی کمک کند.

 قارچ-شیتاکه-رویال-ماشرومز

Shiitake

شیتاکه

شیاتاکه سابقه طولانی در استفاده دارد ، هم به عنوان غذا و هم به عنوان مکمل. در حالی که تحقیقات در مورد فواید این قارچ ها برای سلامتی امیدوار کننده است ، مطالعات انسانی بسیار کمی در حال انجام است.

انواع قارچ های جادوییa+

+Albino A

آلبینو A+

قارچ جادویی Psilocybe cubensis Albino A که به عنوان AA نیز شناخته می شود یکی از زیباترین قارچ های Psilocybe Cubensis است. محل رویش این نوع قارچ ها مناطق نیمه گرمسیری …

انواع قارچ های جادویی