مزایای میکرودوز سایلوسایبین چیست؟

افرادی که مصرف میکرودوز را انجام می دهند به شدت به آن علاقه نشان داده و با هیجان مزایایی را که برای آنها داشته است فهرست می کنند.

این اثرات در صورت آمادگی فردی کاملاً باورنکردنی و بسیار دلگرم کننده هستند.

از میان مطالعات و بررسی های علمی، ما برخی از مزایای اصلی میکرودوز سایلوسایبین را که می تواند برای شما داشته باشد گردآوری کرده ایم:

  • شواهد نشان می دهد که سایلوسایبین تفکر خلاق را در افراد به وجود می آورد و به آنها کمک می کند خارج از چارچوب و ناخود آگاه خود فکر کنند. (منبع مقاله)
  • FDA سایلوسایبین را به عنوان یک درمان بالقوه برای مشکلات روانی مختلف مانند OCD و افسردگی تعیین کرده است. (منبع مقاله)
  • میکرودوز سایکدلیک ممکن است با کاهش درک درد به تسکین درد کمک کنند.(منبع مقاله)
  • در نظرسنجی‌ها، به‌طور قاطع از این ادعا حمایت شده که میکرودوز سایلوسایبین می‌تواند به شما احساس شادی بیشتری بدهد. ( منبع مقاله )

مزایای میکرودوز سایلوسایبین

نحوه میکرودوز سایلوسایبین

برای میکرودوز نیاز به مصرف مقدار بسیار خاصی از ماده سایکدلیک داریم.
این مقدار خیلی کم است و هیچ تاثیر نمایانی بر روی تعادل در کارهای روزانه نخواهد داشت، اما از نظر روانی شما کمی سرخوش تر و پذیراتر میشوید.

قبل از مصرف قارچ های خود باید آنها را خشک کرده و پودر کنید. چیزی که باید در نظر داشت این است که گونه های مختلف قارچ، و قسمت های مختلف آن حاوی مقادیر متفاوتی از مواد سایکدلیک هستند.

مزایای میکرودوز سایلوسایبین

هنگام میکرودوز سایلوسایبین چه مقدار باید مصرف کنید؟

هنگامی که پودر خود را آسیاب کردید، وقت آن است که آن را اندازه گیری کنید.

برای داشتن یک سفر سایکدلیکی با قارچ جادویی، یک انسان معمولی متوسط باید 3.5 گرم دوز مصرف کند. یک میکرودوز باید حدود 1/10 باشد که تقریباً یا حتی کمتر از 0.35 گرم میشود.
اکثر افرادی که میکرودوز مصرف می کنند 0.3 گرم است، اما در واقع به مواردی مانند جسه بدن ، متابولیسم بدن و سابقه مصرف بستگی دارد.

با این حال، هنگامی که میکرودوز را شروع می کنید، باید حتی کمتر شروع کنید و سپس تا 0.3 گرم ادامه دهید. برای اولین دوز، توصیه می شود که دوز 1/0 گرمی (100 میلی گرم) را اندازه گیری کنید.

هنگامی که احساس راحتی کردید، پس از اولین دوزهای مصرفی خود، می توانید مقدار آن را به تدریج افزایش دهید تا زمانی که به دوزی برسید که اثر مورد نظر شما را به دست آورد.

نحوه مصرف قارچ سایلوسایبین

قارچ شما آسیاب شده و حالا وقت آن است که تصمیم بگیرید چگونه آنها را مصرف کنید!

اگر بخواهید، می توانید پودر را بخورید، اما ما این مسیر را توصیه نمی کنیم. نه به این دلیل که کار نمی کند، قطعاً این کار را انجام خواهد داد، فقط به این دلیل که قارچ ها طعم بسیار عجیبی دارند. برخی آن را با طعم خاک مقایسه میکنند.

یک راه بهتر و تقریباً ساده برای خوردن پودر این است که آن را به چای صبحگاهی خود اضافه کنید. آن را با مقداری لیمو و عسل هم بزنید و بنوشید.

همچنین می‌توانید کپسول‌های خالی را با پودر قارچ پر کنید. ما این روش را دوست داریم، زیرا می‌توانید به جای هر صبح در میان، یک عدد کپسول با دوز اندازه گیری شده را با خیال راحت مصرف کنید.

microdose

برنامه میکرودوز سایلوسایبین
سوء تفاهم مهمی که مردم در مورد میکرودوز دارند این است که فکر می کنند برای میکرودوز کردن باید هر روز یک دوز از ماده را مصرف کنند.

در واقع، وقتی قارچ‌ها را میکرودوز می‌کنید، احتمالاً از یک پروتکل مشخص پیروی خواهید کرد.

مانند چرخه سه روزه.

در روز اول، قرار است یک دوز را در صبح مصرف کنید تا بتوانید اثرات آن را در طول روز احساس کنید.

دوز را در شب مصرف نکنید زیرا ممکن است خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد. دو روز صبر کنید، تا روز چهارم، دوز بعدی خود را مصرف کنید.

برخی از افراد در یک برنامه «یک روز درمیان» میکرودوز مصرف می کنند، بد نیست آزمایش کنید و بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است.

مزایای میکرودوز سایلوسایبین

نکاتی برای میکرودوز کردن سایلوسایبین

  • به همراه داشتن یک دفتر یادداشت

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از مفید بودن تجربه شما با میکرودوز سایلوسایبین، داشتن یک دفترچه یادداشت است.

در دفتر یادداشت خود یادداشت کنید که در چه روزی از چرخه هستید و متوجه چه تأثیرات یا تغییرات کوتاه مدت و بلندمدتی می شوید.

  • روز اول را برای خودتان در نظر بگیرید

حتی اگر متوجه اثرات شدید میکرودوز نشوید، ایده خوبی است که در اولین باری که آن را امتحان می کنید، یک روز را از تعهدات اجتماعی و شغل خود مرخصی بگیرید.
در این صورت هیچ فشاری اجتماعی را احساس نمی کنید، که بر طرز فکر شما تأثیر منفی بگذارد.

4.8/5 - (6 امتیاز)