نحوه میکرودوز کردن قارچ سیلوسایبین: راهنمای کامل

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

میکرودوز کردن قارچ سیلوسایبین به سرعت به یک روش محبوب برای درمان انواع اختلالات سلامت روان تبدیل شده است. این شامل افسردگی مقاوم در برابر درمان، اضطراب، PTSD و حتی بیماری‌های تخریب‌کننده عصبی مانند آلزایمر و بیماری پارکینسون است.

در این مقاله در مورد نحوه میکرودوز کردن قارچ‌های حاوی سیلوسایبین بدانید، بحث خواهیم کرد. دوز مناسب، فرکانس و مزایای بالقوه شناختی و روانی را بررسی خواهیم کرد. همچنین در مورد انواع مختلف پروتکل‌ها که اغلب در یک رژیم میکرودوز استفاده می‌شوند، نحوه میکرودوز قارچ جادویی و نحوه آماده کردن ذهن و بدن برای این تجربه را بررسی خواهیم کرد.

معرفی مکمل‌های غذایی که برای افزایش سلامت سیستم عصبی و روانی مورد استفاده قرار میگیرند و اینکه چگونه میکرودوز ممکن است قبل و یا پس از سفر ماکرودوز(دوز سنگین) مفید باشد.

در پایان به معیارهای سفر ایمن با میکرودوز سیلوسایبین، موارد منع پزشکی و اینکه چرا برخی افراد ممکن است اثرات سیلوسایبین را احساس نکنند میپردازیم.

سلب مسئولیت: هدف از این مقاله ارائه تخصصی و پزشکی نمیباشد، این مقاله جهت کاهش آسیب و ارائه اطلاعاتی در جهت اهداف آموزشی تهیه شده.

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

میکرودوز سایکدلیک چیست؟

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

فواید درمانی تجربیات سایکدلیک با دوز بالا، که به عنوان ماکرودوز نیز شناخته می شود، مورد توجه علمی بسیاری قرار گرفته است. اخیراً، تحقیقات کارآزمایی‌های بالینی افزایش ادراک در دوزهای زیر آستانه را نشان داده‌اند که به آن میکرودوز گفته می‌شود.

مفهوم میکرودوز را می توان برای هر دارویی به کار برد. در قلمرو داروهای روانکاو، رایج ترین داروهایی که برای اهداف میکرودوز استفاده می شود، قارچ سیلوسایبین و LSD (دی اتیل آمید اسید لیسرژیک) هستند. امروز ما توجه خود را بر میکرودوز کردن قارچ هایی که حاوی سیلوسایبین هستند متمرکز خواهیم کرد.

همانطور که ممکن است استنباط کرده باشید، میکرودوز سیلوسایبین یک دوز زیر ادراکی از این قارچ ها است. این بدان معنی است که اگر دوز شما به طور دقیق تعیین شود، میکرودوز سیلوسایبین هیچ گونه اثر توهم زایی ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل، می‌توانید مانند معمول کار کنید، معاشرت کنید و با ماشین‌ها در ارتباط باشید.

بسیاری کنجکاو هستند که چه مدت باید داروهای سایکدلیک را میکرودوز کنید. میتوان گفت باید میکرودوز را برای مدت زمانی که احساس می کنید لازم است مصرف کنید. برای برخی افراد، ممکن است احساس کنند که پس از یک ماه مصرف میکرودوز، یک پایه ذهنی به اندازه کافی محکم برایشان ساخته شده است. برخی دیگر ممکن است به مدت 3 تا 4 ماه میکرودوز مصرف کنند.

داروهای سایکدلیک تجویزی نیستند، به این معنی که آنها از یک رویکرد یک شکل برای همه پیروی نمی کنند. به بدن خود گوش دهید و با شهود خود ارتباط برقرار کنید. فقط شما می توانید بدانید که زمان مناسب برای قطع رژیم میکرودوزینگ چه زمانی است.

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

فواید میکرودوز کردن قارچ سیلوسایبین

پروتکل میکرودوز سیلوسایبین نه تنها به افراد کمک می کند تا نگرانی های مربوط به سلامت روان را برطرف کرده و درمان کنند، بلکه می تواند برای هر کسی که به دنبال ادغام سطح بالاتری از آگاهی در زندگی خود است نیز مفید باشد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا دنیا را از منظری همدلانه‌تر مشاهده کنند، و با بازنگری حالت‌های شرطی وجودمان، به سفرهای شفای شخصی ما کمک می‌کند.

مزایای میکرودوز سایلوسایبین

باید توجه داشته باشیم – چون سایکدلیک ها به عنوان “تقویت کننده های غیر اختصاصی” شناخته می شوند، مزایایی که تجربه می کنید به شدت به فیزیولوژی فردی شما بستگی دارد. به این معنی که آنچه در طول سفر میکرودوز شما آشکار می‌شود، مختص شیمی مغز و شرایط زندگی شخصی شما خواهد بود.

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

میکرودوزینگ در بهبود تمرکز نشان دهنده اثربخشی بالقوه در مدیریت اختلال بیش فعالی (ADHD) است. همچنین به افزایش خلاقیت، مهارت‌های تفکر انتقادی، انگیزه و انعطاف‌پذیری ذهنی در شرایط معمولاً استرس‌زا نسبت داده می‌شود.

همچنین میکرودوز کردن قارچ برای بهبود سلامت روان ، کاهش سطح اضطراب و اثرات بسیار مثبت بر افرادی با اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی مقاوم به درمان یا هر اختلال افسردگی اساسی مورد استفاده قرار میگیرد .

در مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۹ که توسط وینس پولیتو و ریچارد جی استیونسون انجام شد، محققان ۹۳ شرکت‌کننده را جمع‌آوری کردند. به شرکت‌کنندگان دستور داده شد که پروتکل فادیمان را دنبال کنند و گزارش‌های روزانه را ارسال کنند. 47.1 درصد از گزارش‌های روزانه توسط شرکت‌کنندگانی که میکرودوز سیلوسایبین را مصرف می‌کردند، تهیه شد.

این مطالعه افزایش بالینی قابل توجهی در معیارهای ارتباط، تفکر، خلاقیت، تمرکز، شادی، بهره‌وری و رفاه را نشان داد. اقدامات طولانی مدت پس از 6 هفته میکرودوز انجام شد. که در آن کاهش قابل توجه افسردگی، استرس و سرگردانی ذهنی دیده شد.

یک مطالعه در سال 2018 به رهبری Calvin Ly و همکارانش، سایکدلیک های سروتونرژیک مانند LSD و قارچ سیلوسایبین، باعث افزایش قوی در نوریتوژنز و اسپینوژنز می شوند. نوروتوژنز و اسپینوژنز فرآیندی را توصیف می کند که طی آن نورون ها رشد میکنند و دندریتیک و آکسون را توسعه می دهند.

این نوریت ها را به عنوان اندام سلول های مغز ما در نظر بگیرید. در بسیاری از افرادی که از استرس مزمن، اختلالات روانی یا عصبی رنج می برند، آتروفی مغز قابل توجهی مشاهده می شود. آتروفی از دست دادن نورون ها و اتصالات متقابل آنها است که اغلب منجر به کاهش توده مغزی و در نتیجه کاهش عملکرد ادراک و اختلال در نظم کلی عاطفی می شود.

قارچ های سیلوسایبین با ایجاد نورون های جدید که نقاط تماس بین آنها را افزایش می دهند، جایگزین سلول های مرده یا آسیب دیده مغز و تقویت ارتباط کلی عصبی، مسیرهای سیگنالینگ را تحریک می کنند.

همچنین نشان داده شده است که روانکاو های سروتونرژیک فعالیت را در شبکه حالت پیش فرض (DMN) کاهش می دهند. DMN ناحیه ای از مغز است که مسئول مراقبت از خود، احساس «منیت» بودن ما است. در غیاب توجه متمرکز ما به محیط بیرونی، زمانی که ما توجه خود را به داخل معطوف می کنیم، فعال می شود.

DMN روایت‌های درونی را حفظ می‌کند که تصورات ما از خود را دارد. در افراد مبتلا به اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی، OCD و ADHD، نشان داده شده است که DMN بیش فعالی قابل توجهی را تجربه می کند.

کارآزمایی‌های بالینی نشان می‌دهند که با کاهش فعالیت در DMN، داروهای سروتونرژیک مانند LSD و سیلوسایبین نیز نشخوار بیش از حد فکری را کاهش می‌دهند. در افراد مبتلا به اضطراب، این نشخوار فکری اغلب با الگوهای فکری استرس، وحشت یا نگرانی همراه است. افراد مبتلا به افسردگی اغلب در مورد ادراک منفی خود نشخوار می کنند.

در یک مطالعه در سال 2008 که توسط Roland R. Griffiths و همکاران انجام شد، با 36 شرکت‌کننده مطالعه قبلی دوسوکور برای پیگیری 14 ماهه تماس گرفته شد.
در مطالعه اولیه، دوز 30 میلی‌گرمی سیلوسایبین به شرکت‌کنندگان داده شد و پاسخ‌های آنها در رابطه با معنای شخصی و معنوی این تجربه ثبت شد.

مطالعه جدید پیگیری پایداری نتایج مطالعه اولیه را ارزیابی کرد. 22 نفر از شرکت کنندگان یک تجربه عرفانی کامل داشتند و 14 ماه بعد، 21 نفر از 22 داوطلب به رعایت معیارها ادامه دادند.

در پرسشنامه تجربه عرفانی معیارهایی از وحدت درونی و بیرونی، تقدس، دانش شهودی و خلق و خوی عمیقا مثبت را نشان می دهد. در پیگیری 14 ماهه، 58 درصد از شرکت کنندگان تجربه سیلوسایبین را به عنوان یکی از پنج تجربه معنادار زندگی خود و 67 درصد آن را به عنوان یکی از پنج تجربه معنوی بسیار تأثیرگذار ارزیابی کردند.

64٪ از شرکت کنندگان نشان دادند که این تجربه باعث افزایش رفاه و رضایت کلی آنها از زندگی شده است.

این مزایا شامل افزایش گشودگی روانشناختی، ارتباط عاطفی با دیگران، افزایش قدردانی و توانایی بیشتر در حال زندگی کردن است. ارتباط عمیق‌تر با طبیعت و افزایش زیبایی‌شناختی با هنر، به عنوان شواهد بالینی برای تقویت ادراکات حسی است که بسیاری در مورد یک میکرودوز گزارش می‌دهند.

میکرودوز قبل و بعد از یک تجربه ماکرودوز(سنگین)

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

بسیاری از کاربران در مورد مزایای بالقوه میکرودوزینگ قبل و یا بعد از تجربه سیلوسایبین با دوز بالا سؤالاتی را مطرح می کنند که نشان میدهد میکرودوز می‌تواند هنگام آماده‌سازی و ادغام یک تجربه سایکدلیکی ماکرودوز از ارزش بالایی برخوردار باشد.

آشنایی با پاسخ بدن شما به سایکدلیک ها در دوز پایین، می تواند به شما امکان ارزیابی تغییراتی را بدهد که ممکن است برای تجربه تجربه ادراکی کامل از دوزهای کامل انجام شود. میکرودوز کردن قارچ قبل از مراسم همچنین به ما امکان می دهد تحمل فردی خود را نسبت به دارو درک کنیم.

این می تواند به ما کمک کند تا حالت های مختلف آگاهی را که ذهن ما می تواند به آن بپردازد، درک کنیم. ایجاد این رابطه قابل اعتماد با داروی گیاهی می تواند به ما کمک کند در طول تجربه با دوز بالا احساس امنیت کنیم و تسلیم شدن را سریعتر بیاموزیم.

من به تازگی اولین تجربه سایکدلیکی خود را داشتم – اکنون چه کنم؟

بسیاری از افرادی که در حال کاهش SSRI ها یا داروهای ضد افسردگی خود هستند، در اتخاذ یک رژیم میکرودوزهستند. این به این دلیل است که روانکاو ها می توانند عوارض جانبی قطع این داروهای شیمیایی را با حفظ سطح سروتونین به عنوان داروهای ضد افسردگی از سیستم ما دفع کنند.

بسیاری همچنین دریافتند که میکرودوز پس از مراسم ماکرودوز به آنها اجازه می دهد تا حرکت احساسی و رفتاری را که در طول سفر کاتالیز می شود، حفظ کنند. این می تواند به افراد کمک کند تا انتقال ملایم تر و پشتیبانی شده تری را به روال های روزمره خود تجربه کنند.

چگونه دوز خود را تعیین کنید

هنگام تعیین دوز، مهم است که به خاطر داشته باشید که درک معمولی شما نباید تحت تأثیر دارو قرار گیرد. یک میکرودوز باید زیر ادراکی باشد، به این معنی که اگرچه ممکن است بهبودهایی در خلق و خو و شناخت مشاهده شود، اما شما باید در طول روز به طور کلی هوشیار باشید.

میکرودوز شما نباید توانایی شما را برای انجام کارهای عادی روزمره مختل کند. قاعده کلی این است که شما باید با مصرف 0.1 گرم قارچ سیلوسایبین در روز اول شروع کنید. اگر اثرات آن به اندازه دلخواه احساس نشد، دوز خود را 0.05 گرم در هر روز میکرودوز افزایش دهید تا زمانی که به آستانه خود برسید.

در حال حاضر، همانطور که قبلا ذکر کردیم، برخی از افراد برای تجربه اثرات مواد سایکدلیک مشکل دارند. در برخی موارد، ممکن است چند هفته از میکرودوزینگ طول بکشد تا اثرات را احساس کنید. اغلب اوقات، برخی از افراد نیاز دارند تا لایه‌های بیشتری از واقعیت شرطی شده شان پاک شود تا زندگی را با حضور بیشتری درک کنند.

نحوه تهیه میکرودوز

میکرودوز قارچ سیلوسایبین
تهیه میکرودوز بسیار ساده و نسبتاً ساده است. علاوه بر قارچ های حاوی سیلوسایبین، چند ابزار وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که دوز مناسب را به طور مداوم مصرف می کنید.

ترازوی دیجیتال که بر حسب صدم (0.01) اندازه می‌گیرد.
آسیاب قهوه (اختیاری)
کپسول ژلاتین یا وگان (اختیاری)

ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید میکرودوز خود را به چه شکلی مصرف کنید. برخی افراد استفاده از کپسول‌های میکرودوز سیلوسایبین را مفید می‌دانند. اگر این مسیر را انتخاب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کپسول مورد نظر خود خریداری کنید. سپس می توانید از آسیاب قهوه برای آسیاب کردن قارچ سیلوسایبین خود استفاده کنید.

اکنون از یک ترازو جواهر دیجیتال استفاده کنید تا دوزی را که می خواهید در هر کپسول قرار دهید، وزن کنید. سپس، به سادگی کپسول را با دوز استاندارد خود پر کنید و از قارچ خود لذت ببرید.

اگر از ظرفی برای نگه داشتن پودر قارچ ریز آسیاب شده خود روی ترازو استفاده می کنید، مطمئن شوید که از عملکرد “Tare” یا “T” برای پارسنگ وزن کپسول یا ظرف استفاده می کنید. البته همیشه دقت کنید که ترازو شما روی گرم تنظیم شده باشد.

آخرین گزینه برای میکرودوز این است که به سادگی یک تکه از قارچ را جدا کرده و روی ترازو خود وزن کنید. در این مرحله، می توانید تکه قارچ را همانطور که هست را با مقداری آب میل کنید. این گزینه دوز ثابت را تضمین نمی کند زیرا سیلوسایبین اغلب به طور نابرابر در یک قارچ کامل پراکنده می شود. آسیاب کردن قارچ به صورت پودر می تواند پراکندگی بیشتری را ارائه دهد.

چگونه خود را برای میکرودوز سیلوسایبین آماده کنید

اکنون که نحوه میکرودوز را مورد بحث قرار دادیم، مهم است که به نحوه آماده سازی خود برای تجربه میکرودوزینگ بپردازیم. اگرچه میکرودوز زیر ادراکی است، تنظیم قصد به همان اندازه که برای سفر ماکرودوز اعمال می‌شود، برای این تجربه نیز کاربرد دارد.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، سایکدلیک ها تقویت کننده های غیر اختصاصی هستند، بنابراین مهم است که به خودمان زمان بدهیم تا بفهمیم چرا در آن روز میکرودوز می کنیم.

کمی وقت بگذارید تا با وضعیت فعلی خود در تماس باشید. احساس کنید امروز در چه احساسی یا وضعیت روحی به سر میبیرید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید عمیق تر و آگاهانه تر به آن فکر کنید؟

پس از اینکه اهداف خود را مشخص کردید، آنها را یادداشت کنید. در این روش میتواند قصد خود را به عنوان یک تأیید تنظیم کنید تا پیشرفت مداوم خود را تقویت کنید.

آماده سازی جهت استفاده از قارچ جادویی

یک قانون کلی این است که قصد خود را بر روی تجربه‌ای که می‌خواهید داشته باشید متمرکز کنید، نه آنچه را که ندارید. در نهایت، برای اطمینان از اینکه بدن شما به طور کامل میکرودوز را جذب می کند، میکرودوز خود را با معده خالی، حداقل یک ساعت قبل از خوردن اولین وعده غذایی در روز مصرف کنید.

نحوه میکرودوز کردن قارچ: محبوب ترین پروتکل های میکرودوزینگ

همانطور که به طور خلاصه در مورد آن بحث کردیم، چندین پروتکل معروف وجود دارد که رژیم‌های ساختاری برای میکرودوز کردن سایکدلیک ارائه می‌دهد. هر یک از آنها تفاوت های کلیدی در مورد تعداد دفعات مصرف میکرودوز با قارچ سیلوسایبین دارند.

این پروتکل ها در تعداد روزهای “استراحت” شما تفاوت هایی دارند. روزهای «استراحت» روزهایی هستند که میکرودوز را مصرف نمی‌کنید. به طور کلی، سالم‌ترین پروتکل‌ها بین دوزهای مصرفی 1 تا 3 روز استراحت هستند.

این بهترین عمل در نظر گرفته می شود زیرا به مکانیسم های طبیعی ایجاد تحمل بدن ما پاسخ می دهد. روزهای استراحت در بین دوزها به ما این امکان را می دهد که اثرات کامل میکرودوز را بدون ایجاد تحمل نسبت به آنها احساس کنیم. سه پروتکلی که امروز بررسی خواهیم کرد عبارتند از: پروتکل فادیمن، Stamets Stack و میکرودوزینگ شهودی.

– پروتکل فادیمن
پروتکل فادیمن مسلماً یکی از محبوب‌ترین رژیم‌های میکرودوز در میان جامعه روان‌شناسان است. این پروتکل توسط دکتر جیمز فادیمن ایجاد شد که پروتکل را با روزهای تعطیل خاص برای کاربران فرموله کرد تا درک روشنی از اثراتی که پروتکل میکرودوز ایجاد می کند به دست آورند.

این پروتکل یک ابزار بسیار مفید برای میکرودوزر است زیرا به شما امکان می دهد تفاوت بین حالت هوشیاری و میکرودوز خود را اندازه گیری و مقایسه کنید. این یک چرخه میکرودوز 3 روزه را اتخاذ می کند و مانند هر پروتکل دیگری، فقط شما می توانید تعیین کنید که چه مدت می خواهید میکرودوز را انجام دهید.

شما می توانید هر چرخه میکرودوز را برای 4 تا 8 هفته یا به طور نامحدود ادامه دهید. اگر احساس کردید که تحمل بعد از مدتی در حال افزایش است، می توانید با یک دوره استراحت 2 تا 4 هفته ای آن را بازنشانی کنید.

پروتکل میکرودوزینگ:
روز 1: میکرودوز 1

روز 2: روز انتقال (عدم مصرف دوز، اما اثرات باقیمانده هنوز احساس می شود)

روز 3: روز عادی (عدم مصرف دوز)

روز 4: میکرودوز دوم

اگر اولین دوز خود را در روز شنبه مصرف کنید، یکشنبه یا دوشنبه دوز مصرف نمی‌کنید. دوز دوم شما روز سه شنبه خواهد بود. سپس چهارشبه و پنجشنبه استراحت می کنید و سومین نوبت را در روز جمعه مصرف می کنید و دوز بعدی شما دوشنبه و … خواهد بود.

– پروتکل Stamets Stack
Stamets Stack توسط Paul Stamets، قارچ شناس که زندگی خود را وقف مطالعه خواص دارویی قارچ های سایکدلیک و غیر سایکدلیک کرده است، ابداع شد. پروتکل میکرودوزینگ او شامل “انباشتن” چندین مکمل برای ایجاد یک حجم نوتروپیک است.

عناصر:
0.1 گرم قارچ Psilocybe cubensis
5 تا 20 گرم یال شیر کامل یا پودر شده یا 50 تا 200 میلی گرم عصاره یال شیر
75-200 میلی گرم نیاسین (ویتامین B3)

پروتکل میکرودوزینگ:
روزهای اول تا چهارم: روزهای میکرودوزینگ

روزهای هفتم تا پنچم: روزهای استراحت و ادغام

روزهای هشتم تا یازدهم: روزهای میکرودوزینگ

روزهای دوازدهم تا چهاردهم: روزهای استراحت و ادغام

مزایای یال شیر و نیاسین بر این ایده استوار است که یال شیر مانند سیلوسایبین به تقویت نوروژنز و تحریک رشد عصبی کمک می کند. اعتقاد بر این است که خواص ضد التهابی نیز مکمل آن است.

تحقیقات پائل بیان می‌کند که نیاسین، یال شیر و ترکیبات سیلوسایبین را به انتهای نورون‌های ما و از طریق سد خونی مغز عبور می‌دهد و باعث ترمیم عصبی بیشتر می‌شود.

برخی از افراد ممکن است به نیاسین حساس باشند. اغلب شناخته شده است که باعث گرگرفتگی پوست می شود که ممکن است احساس خارش داشته باشد یا مانند سوختگی خفیف باشد. این عوارض پس از چند ساعت فروکش می کند. همانطور که گفتیم، سایکدلیک ها به هیچ وجه تجویز نمی شوند، بنابراین شما همیشه می توانید از ترکیبات موجود در Stamets Stack با پروتکل Fadiman استفاده کنید یا برعکس.

میکرودوز شهودی
اغلب، پس از اینکه افراد چند چرخه از یک یا چند پروتکل بالا را تجربه کردند، تصمیم می گیرند به روال شهودی تر میکرودوزینگ روی آورند. بسته به نیاز و محیط خود، می‌توانید هر زمان که احساس می‌کنید لازم است میکرودوز را انتخاب کنید.

یکی از اخطارهای مهم این است که همیشه باید یک روز کامل بین دوزها کاملا هوشیار باشید، یا حداقل، 2 روز متوالی از هر دوره 7 روزه را برای هوشیار ماندن در نظر بگیرید. درمان مستلزم آن است که ما به طور دوره ای حالات طبیعی خود را ارزیابی کنیم و برای ادغام ابزارهای ارائه شده در زندگی روزمره تلاش کنیم.

.

آیا میکرودوز بی خطر است؟

میکرودوز قارچ سیلوسایبین
به ندرت افراد اثرات منفی یا نامطلوب ناشی از میکرودوز کردن قارچ یا سایر داروهای سایکدلیک را گزارش کنند. بیشتر آنها حس تازه ای از زندگی و وضوح ذهنی پیدا می کنند که مدتی است آن را تجربه نکرده اند. با این حال، گاهی اوقات افراد در صورت مصرف بیش از حد دوز، اثر نا خواسته ای را تجربه می کنند.

خستگی ممکن است در نتیجه افزایش فعالیت عصبی و زندگی یا فعالیت بدنی بیشتر باشد. همانطور که گفته شد، ممکن است پس از استفاده طولانی مدت، تلورانس ایجاد شود. انجام استراحت های متناوب و تنظیم مجدد هفته ها به مبارزه با این امر کمک می کند.

برخی افراد پس از مصرف میکرودوز خود حالت تهوع خفیف را گزارش کرده اند. در برخی موارد، مصرف زنجبیل این مشکل را بهبود می بخشد. دمای بدن شما ممکن است بیشتر از حد معمول نوسان داشته باشد. اگر بیماری قلبی یا تنفسی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی یا روان پریشی دارید، قبل از استفاده از داروهای سایکدلیک با متخصص مشورت کنید.

داروهای روانکاو اعتیادآور نیستند. اگرچه هر چیزی می تواند ایجاد عادت کند، اما اگر با قصد، شهود و حمایت مناسب هدایت می شوید، میکرودوز کردن قارچ سیلوسایبین می تواند یکی از طبیعی ترین روش های درمانی باشد.

4.5/5 - (14 امتیاز)