تجربه مصرف ماشروم

پس از یک تجربه سایکدلیک ممکن است متوجه شوید که بازگشت به زندگی روزمره می تواند عجیب و حتی چالش برانگیز باشد.

این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که به تازگی اولین تجربه سایکدلیک خود را داشته باشید.

این تجربیات می توانند قدرتمند، غیرقابل توصیف و حتی گیج کننده باشند.

آنها این پتانسیل را دارند که به شما اجازه دهند جهان (و خودتان!) را از منظر بسیار متفاوتی ببینید، بنابراین بازگشت به دنیای معمولی می تواند باعث سردرگمی شود.

تجربه مصرف ماشروم

افراد به دلایل زیادی تجربیات سایکدلیک را تجربه می کنند، چه برای خلاقیت، رشد معنوی، خودسازی یا برای یک موضوع سلامت روان .

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تجربه سایکدلیک عمیق در یک شب داشته باشید و انتظار داشته باشید روز بعد به سر کار بروید، گویی هیچ چیز تغییر نکرده است.

خیر، از این روز به بعد همه چیز به طرز عجیبی تغییر میکند و این مدت زمان حساسی است برای ادغام تجربیات و ادامه مسیر.

ممکن است مطمئن نباشید که چگونه یا چه چیزی تغییر کرده است. این تجربه انواع بینش ها، بارگیری های ذهنی و درک ها را در اختیار شما قرار داده و ممکن است با سوالات بی پاسخ زیادی در مورد تجربه تان و کارهایی که در روزها و هفته های بعد باید انجام دهید، باقی بمانید.

مطمئن باشید که این مقاله در مورد چگونگی ادغام سفر سایکدلیک خود بدون توجه به اینکه چقدر تجربه گیج کننده، چالش برانگیز یا ناراحت کننده بوده، بحث خواهد کرد.

ما به شما ابزارها و بینش هایی در مورد نحوه پردازش سالم تجربه خود ارائه می دهیم و به چگونگی درک و برآوردن نیازهای خود می پردازیم که شامل درس هایی است که سفر سایکدلیک شما به شما آموخته است و به جای سرکوب آنها، آنها را ادغام می کنیم.

آیا میتوانم سایکدلیک مصرف کنم؟

نکته باورنکردنی در مورد سایکدلیک ها، تنوع بسیار زیاد تجربیاتی است که می توانند القا کنند. منطقی است – انتئوژن ها کارهای کاملاً باورنکردنی را در مغز انجام می دهند،

مانند تنظیم تعادل شیمیایی و بازسازی مجدد مسیرهای عصبی که امکان دسترسی به جنبه های آگاهانه و ناخودآگاه روان را فراهم می کند که در غیر این صورت غیرقابل دسترس بوده اند.

با توجه به اینکه هیچ دو ماده سایکدلیکی یکسان نیستند و هیچ دو بدن انسانی یکسان نیستند، هیچ دو تجربه سایکدلیکی نیز مشابه نیستند.

سایکدلیک ها در آن تلاقی جذاب و ناملموس بین فیزیکی و اثیری و ذهنی و معنوی قرار دارند که برای هر فرد متفاوت است.

به دلیل ماهیت آنها، پیش بینی اینکه دقیقاً چه چیزی را در سفر خود تجربه خواهید کرد، از قبل دشوار است. حتی روان‌نوردان باتجربه به شما می‌گویند که سفرها بسته به پیش زمینه‌ فردی بسیار متفاوت است.

برای بررسی بیشتر این موضوع، می‌توانیم نمونه‌هایی از فرهنگ‌های بومی در سراسر جهان، چه باستان و چه مدرن، که از سایکدلیک ها در مراسم معنوی و مذهبی ، یاد کنیم.

پیش زمینه سفر شما تا حد زیادی بر درس هایی که در طول مسیر دریافت می کنید تأثیر می گذارد. مقاصد، انگیزه‌ها، سلامتی، وضعیت روانی، محیط فیزیکی

و حتی عوامل استرس‌زای زندگی نه تنها بر تجربه سایکدلیک شما تأثیر می‌گذارند، بلکه بر نحوه انجام بهترین فرآیند ادغام نیز تأثیر می‌گذارند.

تجربه مصرف ماشروم

تجربه مصرف ماشروم

«سفرهای بد» چطور؟
در حالی که ما تجربیات سایکدلیک را به دلیل مزایای بالقوه گسترده آنها با دید مثبت مورد بحث قرار می دهیم، می دانیم که “سفرهای بد” بخشی از استفاده از این سفرها هستند.

با این حال، ما شما را به چالش می‌کشیم تا تعریف خود از «سفر بد» را تصحیح کنید، زیرا اکثر این تجربیات دشوار و طاقت‌فرسا پس از پردازش مناسب، بسیار معنادار و مثبت می‌شوند.

ما مقاله ای در مورد سفرهای «بد» و چرایی اهمیت آنها نوشتیم، اما نکته کلیدی این است که این تجربیات عمدتاً به دلیل دوز نامناسب یا عدم آمادگی است. علاوه بر این، این تجربیات موقتی و معمولاً قابل اجتناب هستند.

گاهی اوقات، سفرهای به اصطلاح “بد” در واقع بخشی از روند درمان هستند. اگر خود را در یک تجربه سایکدلیکی چالش برانگیز می بینید،

بدانید این تجارب مطمئنن جزئی از حقیقت هایی است که شما باید دیر یا زود در زندگی خود به هر نحوی با آنها رو به رو شوید.

اشتباهات رایج در مصرف قارچ

تجربه مصرف ماشروم

بلافاصله پس از اولین تجربه سایکدلیک

بلافاصله پس از تجربه سایکدلیک، مهم است که ابتدا به نیازهای فیزیکی خود رسیدگی کنید. سفرهای سایکدلیک می تواند بر بدن تأثیر بگذارد

بنابراین ایده خوبی است که بعد از اولین سفر سایکدلیک خود استراحت کرده و تا انرژی تان را جبران کنید.

مقدار زیادی آب بنوشید، زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید، تا جایی که نیاز دارید استراحت کنید و با بدن خود ملایم باشید.

نگران تلاش برای حل تمام اسرار تجربه خود نباشید تا بلافاصله به هر سوالی پاسخ دهید، بعداً زمان زیادی برای آن خواهید داشت. فقط روی راحت شدن تمرکز کنید، در تجربه فعلی حاضر بمانید و از هر احساس طولانی مدت لذت ببرید.

ممکن است متوجه شوید که حواس شما برای مدتی پس از تجربه سایکدلیکی قوی می‌ماند یا نمی‌توانید راحت بخوابید. این طبیعی است و با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

استفاده از عینک آفتابی، تنظیم نور اتاق، موسیقی آرامش بخش، یا قرار گرفتن در زیر پتو می تواند محیطی امن ایجاد کند تا زمانی که حواس شما به حالت اولیه بازگردد. از راحتی خانه یا فضای شخصی خود لذت ببرید.

اگر تجربه چالش برانگیز و سختی داشتید، ممکن است پس از سفر همچنان احساس ناراحتی یا ترس شدیدی داشته باشید،

بنابراین مهم است که با یک شخص در مورد اینکه چه احساسی دارید و چه چیزی در سر می‌گذرانید، صحبت کنید.

حضور فرد دیگر می تواند به آرامش شما و افزایش ایمنی شما کمک کند، به خصوص اگر این فرد در این زمینه تجربه داشته باشد.

تجربه مصرف ماشروم

روزهای پس از اولین تجربه سایکدلیک

برخی ها تجربه سایکدلیکی را به عنوان راهی برای سازماندهی محتویات ذهن خود می دانند، بنابراین مراقب باشید که چه اطلاعات جدیدی را در طول این فرآیند بازسازی وارد ذهنتان می کنید.

ما فعالیت های سالمی را که ذهن، بدن و روح را تحریک می کنند به صورت پیشنهادات زیر را ارائه می دهیم.

  • نویسندگی

در مورد اولین تجربه سایکدلیک خود بنویسید. این به این دلیل است که شما به تازگی این تجربه احساسی و عرفانی شدید را با چنین آگاهی داشته اید، و تنها شما شاهد آن بوده اید.
هر بار که این تجربه را به خاطر می آورید، آن را بازبینی می کنید (و بر اساس آن دوباره تصور می کنید) .

با نوشتن احساسات و ادراکات خود از تجربه سایکدلی ، بهتر می توانید آن را به یاد بیاورید، نه نسخه رمانتیک یا پاک شده.
این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که رویکرد درمانی به سفر داشته باشید، زیرا تصورات و احساسات سفر شما ممکن است پیام های مهمی برای خود آگاه شما باشد.

شما همچنین مجموعه ای از تصاویر و ایده ها را ثبت میکنید که می توانند در روند بهبودی مداوم بسیار مفید باشند.

این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که رویکرد درمانی به سفر داشته باشید، زیرا تصورات و احساسات سفر شما ممکن است پیام های مهمی برای خود آگاه شما باشد.

هرچه در ثبت این خاطرات دقیق تر باشید، آمادگی بیشتری برای ادغام درس ها و شفای تجربیات خود خواهید داشت.

اگر در نوشتن حرفه ای نیستید باید بدانید که زبان تنها شکل ارتباط نیست. ضبط صوت یا ویدیو از خودتان که در مورد تجربه خود صحبت می کنید می تواند به همین هدف دست یابد.

نکته مهم این است که تجربه را به نحوی ثبت یا مستند کنید تا صرفاً در ذهن شما سنگینی نکند.

  • یک کار خلاقانه انجام دهید

ما شما را به کاوش در ذهن خلاقتان تشویق می کنیم. فعالیت هایی مانند نقاشی، طراحی، رنگ آمیزی یا نواختن یک ساز می توانند به اندازه نوشتن کلمات موثر و شفابخش باشند.

گاهی اوقات هنگام تلاش برای توصیف یک حالت سایکدلیک گسترده، کلمات به انتها میرسند. با خلق هنر، ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه خود را همسو می‌کنید. این عمل انرژی شما را به طور مثبت هدایت می کند.

تجربه مصرف ماشروم

  • بدن خود را حرکت دهید

تجربه مصرف ماشروم

بدن ظرفی است که ذهن، احساسات و روح شما را در بر می گیرد بنابراین ورزش به حفظ همسویی در این قلمروهای جدید کمک می کند.
همچنین ممکن است پس از سفر انرژی گرفته یا مبحوس را در نقاطی از بدن تجربه کنید، و ورزش سبک برای آزاد کردن این انرژی عالی است.

به یاد داشته باشید که چیزی مهم را تحمل کردید، پس ملایم باشید و خود را سبک نگه دارید. فعالیت هایی مانند یوگا، کاردیو و حتی کوهنوردی سبک گزینه های عالی هستند.

تجربه مصرف ماشروم

  • با نیت خود همسو باشید

تجربه مصرف ماشروم

قبل از اینکه به سفر درونی خود بپردازید، (امیدوارم!) قصدی برای تجربه خود تعیین کرده باشید. نیت هر هدف یا نتیجه ای است که می خواهید کشف کنید.

امیدواریم هدفی که تعیین کردید واضح و مستقیم باشد، هرچه در تعیین هدف دقیق تر باشید، احتمال بیشتری برای دریافت درس هایی خواهید داشت که به شما در رسیدن به آن هدف کمک می کنند.

طب سوزنی

طب سوزنی با متعادل کردن جریان انرژی “چی” در سراسر بدن عمل می کند. اندام هایی مانند سیستم ایمنی، عصبی، گوارشی، غدد درون ریز و قلبی عروقی را برای ارتقای تعادل و بهبودی تحریک می‌کند.
از آنجایی که طب سوزنی و سایکدلیک ها درمان های جامعی هستند که به فرد کمک می کنند تا از ارتباط بین ذهن، بدن و احساسات آگاهی پیدا کند و برای ارتقای ذهن آگاهی در سطحی عمیق تر مناسب هستند.

مدیتیشن
سایکدلیک ها و مدیتیشن روش های بسیار مکملی هستند که شباهت های زیادی نیز دارند. با اختلال در DMN از طریق مدیتیشن و داروهای روانکاو، فرد می‌تواند به حالت‌های غیرعادی هوشیاری دسترسی پیدا کند که می‌تواند منجر به تغییرات مثبت و فوق‌العاده شود.

4.8/5 - (13 امتیاز)