معرفی قارچ گلدن تیچر

یافتن نژاد مناسب، هنگام ورود به قلمرو قارچ‌های جادویی بسیار پر اهمیت می باشد. با این حال در میان طیف گسترده ای از گزینه ها، یک نژاد بسیار معروف برای مبتدیان شناخته شده است: قارچ معلم طلایی.

این قارچ ها سال هاست که وجود دارند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد منشاء دقیق آنها وجود ندارد. نژاد گلدن تیچر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و اثرات ملایم و در عین حال عمیق خود مشهور است. 

این نمونه قارچ متعلق به خانواده قارچ های کوبنسیس است و به عنوان بهترین نوع برای کسانی که تازه وارد قلمرو سایکدلیک شده اند، شهرت شایسته ای به دست آورده است.

قارچ جادویی گلدن تیچر از گونه سیلوسایبین کوبنسیس، از نظر اثراتی که دارد برای مبتدیان مناسب است و دارای شرایط رشد ساده تر و انعطاف پذیرتری میباشد.

در این راهنما ما دنیای قارچ‌های گلدن تیچر را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها و تجربیات عمیقی را که می‌توانند برای مبتدیان باز کنند، بررسی می‌کنیم. 

در پایان، متوجه خواهید شد که چرا آنها بهترین نوع برای کسانی هستند که برای اولین بار به سراغ قارچ های جادویی می روند.

قارچ گلدن تیچر

قارچ جادویی گلدن تیچر چیست

قارچ گلدن تیچر “Golden Teacher” یک گونه محبوب از قارچ سیلوسایبین است. آنها به دلیل ظاهر متمایزشان که با کلاه های طلایی مشخص می شود “معلمان طلایی” نامیده می شوند.

قارچ گلدن تیچر در مناطقی مانند آمریکای مرکزی و جنوبی وجود دارد، با این حال با توجه به پرورش ساده شان. آنها در میان کاربران و کسانی که علاقه مند به کشف مزایای درمانی بالقوه روانگردان ها هستند، محبوبیت پیدا کرده اند.

ترکیبات فعال مسئول اثرات روانگردان گلدن تیچر همانند دیگر قارچ های جادویی، سیلوسایبین و سیلوسین هستند. آنها با گیرنده های سروتونین برای تغییر ادراک، شناخت و خلق و خوی تعامل دارند. کاربران این نژاد قارچ اغلب تجربیات خود را عمیق، درون نگر و از نظر معنوی روشنگر توصیف می کنند.

ظاهر قارچ گلدن تیچر

این نژاد از قارچ جادویی دارای بدنه متمایز و نسبتا بزرگتر از دیگر نژادها میباشد که این وجه تمایز آن ها را در بین پرورش دهندگان محبوب کرده است. 

قارچ گلدن تیچر “معلم طلایی” دارای کلاهکی نسبتا بزرگ با قطر نهایتا 8 سانتی متری که به رنگ طلایی هستند شناخته شده اند. همچنین این وجه ظاهری و بینش های معنوی شان باعث شده تا این نام را برای آنها برگزینند.

قارچ گلدن تیچر

ساقه این نژاد به رنگ سفید مایل به شیری بوده و نسبت به سایر نژاد ها بلندتر میباشند. تیغه های زیر کلاهک بعد از بلوغ و پاره شده پرده نمایان میشوند، این تیغه ها معمولا به رنگ سیاه یا بنفش تیره در می ایند.

یکی از مهمترین فاکتورهای ظاهری این نژاد وجود نقطه ای تیره رنگ در مرکز کلاهک آن میباشد. این نقطه به رنگ قهوه ای تیره یا کرمی با بالغ شدن قارچ نمایان میشود.

تفاوت بین نژادهای قارچ جادویی

قدرت قارچ معلم طلایی

شاید متوجه شده باشید که نژاد گلدن تیچر محبوبیت بیشتری در بین افراد چه تازه کار و چه روانوردان کهنه کار دارد. دلیل این محبوبیت آن است که این قارچ های جادویی معرفی ملایمی از دنیای روانگردان به کاربر ارائه می دهند.

اثرات قارچ جادویی نسبت به متابولیسم بدن، نوع مصرف و کیفت قارچ متغیر میباشد. با این حال بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده، قارچ‌های گلدن تیچر در محدوده قدرت 0.7 تا 1.2 درصد کل تریپتامین قرار دارند.

این تریپتامین ها شامل ترکیبات فعال مسئول اثرات روانگردان، از جمله سیلوسایبین، سیلوسین مرتبط هستند. این سطح قدرت متوسط، گلدن تیچر را به عنوان یک قارچ ملایم متمایز می کند که تجربه ای متحول کننده را بدون شدت زیاد ارائه می دهد.

باید در نظر داشت که قدرت متوسط ، قابلیت پیش بینی اثرات آنها را فراهم می کند. کاربران تازه کار توانایی هدایت سفر روانگردان خود را با سهولت بر عهده میگیرند. همچنین قدرت متوسط امکان ورود تدریجی به حالت تغییر یافته آگاهی را برای معرفی ملایم به دنیای روانگردان ها فراهم می کند.

تجربه استفاده از قارچ گلدن تیچر

تجربه سفر با گلدن تیچر میتواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد اما بسیاری از کاربران احساسات رایجی را گزارش میدهند. در ادامه به بررسی این اثرات میپردازیم.

افزایش ادراک حسی

رنگ ها ممکن است زنده تر، صداها واضح تر و بافت ها برجسته تر به نظر برسند. ممکن است ارتباط روشن تری با محیط اطراف خود احساس کنید و طبیعت را عمیق تر تجربه کنید.

ادراک تغییر یافته

سفرهای شدید با دوز بالای گلدن تیچر میتواند منجربه تحریف واقعیت کنونی کاربر شود، جاییکه درک کاربر از زمان و مکان ممکن است تغییر کند.

ممکن است احساس تحریف زمان را تجربه کنید، که در آن دقایق شاید ساعت ها طول بکشد یا برعکس. احساس خویشتن و نفس ممکن است از بین برود و باعث شود احساس کنید با همه چیز در اطرافتان ارتباط متقابل دارید.

تاثیرات عاطفی و بیدار شدن احساسات

ممکن است سیل احساسات را تجربه کنید، از سرخوشی گرفته تا درون نگری و اندیشه. غیر معمول نیست که احساسات یا خاطرات حل نشده به شکل آسیب های روانی نمایان میشوند.

افزایش خلاقیت و بینش

بسیاری از افراد در طول سفر با گلدن تیچر، افزایش خلاقیت و افزایش توانایی حل مسئله را گزارش می دهند. ذهن شما ممکن است ارتباطات جدیدی ایجاد کند که منجربه بینش ها و دیدگاه های تازه در مورد جنبه های مختلف زندگی شود. این موضوع میتواند فرصتی ارزشمند برای خودشناسی و رشد شخصی باشد.

تجارب معنوی و عرفانی

این تجارب شامل یک حس عمیق یگانگی با جهان است، جاییکه مرزهای بین خود و دنیای بیرون از بین میرود. یک احساس عمیق از اتصال به منبع.

این تجربیات معنوی یا عرفانی کاملا ذهنی هستند و میتوانند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشند. این تجربیات عمیقا دگرگون کننده توصیف میشوند و می توانند به بینش های شخصی، افزایش خودآگاهی و احساس تجدید ارتباط با کیهان درون و بیرون منجر شوند.

یک مبتدی باید چه مقدار قارچ جادویی مصرف کند؟

میکرودوز گلدن تیچر

با نگاهی به تاثیرات نسبتا ملایم و درونگر قارچ گلدن تیچر، بدیهی است که این نژاد میتواند در دوزهای ریز جهت مصارف درمانی، مراقبه و یا طبیعت نوردی مورد استفاده قرار بگیرد. 

امروزه میکرودوز این نژاد از قارچ های جادویی جهت مراسم عرفانی، درمان اختلالات روانی، اضطراب و وسواس، کمک به ترک اعتیاد و ایجاد خلاقیت بین کاربران سایکدلیک مرسوم میباشد.

جهت میکرودوز گلدن تیچر میتوان دوز بین 200 الی 400 میلی گرم را انتخاب کرد. در این دوز مصرف کننده میتواند کارهای روزمره خود را بدون مشکل پیش ببرد.

تجربه تریپ “سفر” قارچ Golden Teacher

قارچ جادویی گلدن تیچر میتواند در دوزهای بالاتر یکی از بهترین کاتالیزر ها جهت به ارمغان آوردن یک سفر معنوی و عمیق برای فرد مصرف کننده باشد. با این حال شما میتوانید کاملا به آن اعتماد داشته باشید و به سفر خود انعطاف بدهید.

ایجاد ویژن های بصری و تحریف حواس پنج گانه در دوزهای بالای این نژاد گزارش شده است. درون نگری و تداعی بینش های درونی یکی از برجسته ترین تجربه های قارچ گلدن تیچر میباشد. این امر باعث شده که نژاد گلدن تیچر بتواند در جهت مصارف عرفانی و باستانی مورد توجه قرا بگیرد.

دوز بالای نژاد گلدن تیچر را میتوان بین 4 الی 6 گرم در نظر گرفت. با این حال متابولیسم بدن و مقاومت دارویی در تجربه نهایی بسیار تاثیر گذار هستند.

تماشای آنلاین مستند قارچ های شگفت انگیز

کلام پایانی

این قارچ ها دارای ساقه ای بلند تر نسبت به دیگر نژاد قارچ جادویی میباشد، همچنین کلاهک ها با بالغ تر شدن به رنگ طلایی یا شیری در می آیند. 

مقاومت بالا و کشت ساده ی گلدن تیچر باعث شده در اکثر نقاط جهان مورد توجه دوست داران پرورش قارچ جادویی قرار بگیرد.

قارچ گلدن تیچر زیر مجموعه ای از خانواده قارچ های کوبنسیس میباشد. این قارچ به دلیل ایجاد اثرات انعطاف پذیر در بین کاربران تازه وارد مورد توجه قرار گرفته است. این نژاد را میتوان در دوزهای خرد جهت میکرودوز مورد استفاده قرار داد.

اثرات این قارچ معمولا درون نگرانه و معنوی گزارش شده است. با این حال در دوزهای بالا میتواند منجربه سفرهای عمیق شود. نقطه پیک اثرات بین 2-4 ساعت متغیر میباشد

5/5 - (1 امتیاز)