بهترین روش مصرف مجیک ماشروم

مردم به دلایل مختلفی از قارچ جادویی استفاده می کنند: درمان، خلاقیت، تسکین درد یا به عنوان یک مراسم معنوی.

در دوزهای پایین تر، سیلوسایبین مطمئناً می تواند لذت بخش باشد و تجربه را به یک سفر دلپذیر و تغییر دهنده ذهن تبدیل کند.

افرادی هستند که با آن به عنوان کلیدی برای دریچه های ادراک برخورد می کنند که در این حالت معمولاً دوزهای بالاتری اعمال می شود.

بهترین روش مصرف مجیک ماشروم

با تجربه، دانش و راهنمایی مناسب، قارچ های جادویی می توانند شما را به بینش ارزشمندی از جهان پیرامون و واقعیتی که در آن هستید و آنچه فراتر از آن است هدایت کنند.

دلیل مصرف قارچ جادویی هر چه باشد، موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. اگر تازه وارد هستید برای تجربه اول زیاد مصرف نکنید.

برای آگاهی از دوز صحیح ، میتوانید لینک زیر را مطالعه بفرمایید.

نحوه تشخیص دوز در مصرف قارچ سیلوسایبین

هنگامی که قارچ جادویی را مصرف کردید باید برای چندین ساعت هوشیار و آماده باشید. آنها را قبل از کار، رانندگی، جلسات و غیره مصرف ننمایید.

بهتر است در خانه بمانید یا ترجیحا در یک مکان امن و راحت. خصوصاً اگر برای اولین بار قارچ می خورید. بیرون رفتن می تواند شما را به سمت چشم اندازها و بینش های رنگارنگ تر سوق دهد.

اما از آنجا که مجبور به کنترل بیشتر اوضاع خواهید بود، به همین دلیل به کاربران با تجربه کم توصیه می شود در منزل بمانند.

مستند قارچ های شگفت انگیز

4 روش مصرف مصرف قارچ جادویی

با در نظر گرفتن این 4 روش مصرف، از سفر سایکدلیک خود لذت ببرید.

– جویدن قارچ جادویی

روش معمولی مصرف قارچ جادویی به سادگی خوردن آنها است. در این حالت مهم است که کاملاً آنها را بجوید، اجازه دهید همه عصاره قارچ با بزاغ دهان بیرون بیایند.

ترکیب فعال قارچ توسط بزاق دهان آزاد می شود، شروع به مخلوط شدن با جریان خون می کند و به سلول ها در بدن شما می رسد.

تقر یبا 45 دقیقه طول خواهد کشید تا شروع به اثر کند، بسته به محتوای معده – هرچه ناشتا تر باشید بهتر است.

توصیه می شود از خوردن غذا برای چند ساعت خودداری کنید. برای رد شدن از قسمت جویدن نه چندان دلپذیر ، می توانید روش پودر کردن را انتخاب کنید.

به این ترتیب می توانید قارچ ها را تا حد ممکن له کرده و ببلعید، بنابراین دیگر لازم نیست طعم آن را بیش از حد لازم تجربه کنید.

– دمنوش ماشروم

بهترین روش مصرف مجیک ماشروم

واقعا طرفدار طعم تلخ قارچ نیستید؟ به فکر ساختن یک دمنوش باشید. مصرف مجیک ماشروم به صورت چای باعث از بین رفتن طعم خاص آن می شود.

فقط مقداری آب بجوشانید، مقدار دلخواه قارچ های خرد شده را به داخل آن بیندازید.

محتویات ظرف را به آرامی گرم كنید، اما نگذارید تا جوش بیاید در غیر این صورت ممكن است ماده فعال را از بین ببرید، بعد از 10 تا 15 دقیقه دم کشیدن میتوانید از آن لذت ببرید.

همچنین برای تعادل طبع سرد این دمنوش اندکی پودر زنجبیل، شیره انگور یا عسل به آن اضافه نمایید.

– کپسول قارچ جادویی (میکرودوز)

میکرودوز ماشروم

کپسول ها این امکان را به کاربران می دهند که قارچ جادویی یا ترافل خود را با دوز کوچک مصرف کنند. اگر گشت و گذار در سطوح بالاتر درون کاوی و هستی برای ساعت های طولانی جذابیت چندانی ندارد

اما شما می خواهید فرصتی برای تجربه ی حالت جریان بدون از دست دادن یک روز کامل داشته باشید، کپسول ها ممکن است بهترین انتخاب شما باشند.

با استفاده از کپسول های خوراکی خالی، دستگاه آسیاب، می توانید کپسول قارچ جادویی خود را بسازید! وزن متداول هر کپسول پرشده بین 200-400 میلیگرم میباشد.

کپسول ها را می توان با احتیاط در طول روز مصرف کرد. قارچ جادویی به خوشمزه بودن معروف نیست، این روش طعم کپک زده را از بین برده و دوز بندی آن را آسان تر می کند.

فقط کپسول هایی که خودتان ساخته اید را مصرف کنید، از این طریق می توانید یکپارچگی دوز و نژاد آنها را تضمین کنید.

بسیاری از کاربران گزارش می دهند که از قارچ به این روش استفاده می کنند تا به آنها در انجام کارهای خلاقانه، افزایش سطح انرژی و کمک به ایجاد تمرکز یا حل مشکل کمک کند.

کلید میکرودوز، نگه داشتن مقدار قارچ در هر کپسول زیر 0.5 گرم است. به این ترتیب اثرات قارچ نباید بر کاربر غلبه کند.

شما سطح تحمل خود را بهتر از هر کس خواهید دانست، بنابراین ارزش دارد کمی آزمایش کنید تا بدانید چه چیزی برای شما مفید است.

به یاد داشته باشید ، کم شروع کنید و آهسته قدم بردارید.

بهترین روش مصرف مجیک ماشروم

– لمون تک قارچ جادویی

برای تقویت سفر مصرف آن نه تنها سریع و آسان است، بلکه کاربران ادعا می کنند ماهیت اسیدی لیمو باعث تجزیه سیلوسایبین می شود و سفر را تشدید می کند.

در حالی که بسیاری موافقند که استفاده از این روش سفر را سریعتر کرده. اما احتمال میرود زمان سفر را نیز کوتاه تر نماید. مصرف آن ساده است، پودر قارچ جادویی و آب لیمو را در یک لیوان کوتاه بریزید، به آن مقدار کمی آب اضافه کنید و یک باره مصرف کنید.

لمون تک قارچ جادویی

4.7/5 - (19 امتیاز)