میکرودوز چیست

مدت زمانی که دوز کنترل شده ای از سیلوسایبین مصرف میشود، این دوز بین 200 الی 400 میلی گرم بسته به نوع نژاد محاسبه میگردد

میکرودوز ماشروم

خواص میکرودوز ماشروم

  1. برای کاهش دفعات و شدت حالات نامطلوب ناشی از انواع مختلف بیماری های روانی از جمله: افسردگی اضطراب / بیش فعالی اختلالات خلقی PTSD و اعتیاد.
  2. برای افزایش فرکانس و شدت حالات از جمله: خلاقیت ، انرژی ، حالت های جریان بهره وری ، تمرکز ، روابط بهتر و افزایش همدلی
  3. سیلوسایبین باعث تقویت عملکرد و ساختار سیستم عصبی می شود آتروفی سلولهای عصبی در قشر جلوی مغز (پی اف سی) نقش مهمی در پاتوفیزیولوژی افسردگی و اختلالات مرتبط دارد. تقویت عملکرد و ساختار سیستم عصبی در این بخش میتواند باعث درمان قطعی افسردگی شود.
  4. سیلوسایبین باعث افزایش هوش می شود تحقیقات آزادی در دانشگاه های بریتانیا مبنی بر اثرات مثبت ماده فعال سیلوسایبین بر عملکرد و ری اکشن مغز در برابر تصمیم گیری ها و عوامل فیزیکی انجام شده است.
  5. درمان اضطراب و اعتیاد تحقیقات اخیر در مورد LSD نشان می دهد که این دارو توانایی درمان اختلالات روانی و بهبود درک ما از آگاهی انسان را دارد. در همین حال ، مطالعات در سالهای اخیر تأثیر سلوسایبین ترکیب روانی فعال در قارچهای جادویی را بررسی کرده است.
  6. کاهش جرم خشونت آمیز؛ درمان افسردگی ، اضطراب و اختلال استرس پس از آسیب؛ و ترک سیگار

برای مشاهده سوالات متداول میکرودوز ماشروم کلیک کنید

چگونه میکرودوز ماشروم را شروع کنم

  • استارت همراه با شوک
  • میکرودوز مستمر

– در اولین روش میتوان با یک شوک سیلوسایبین با وزن بین 1 / 1.5 گرم از یک نژاد روتین و حد متوسط شروع کرد.  توجه داشته باشید در این دوز شما احتمالا حالت عادی یا نرمال نخواهید داشت اما کاملا به محیط و شرایط اطراف واقف میباشید.

رانندگی در این دوز به هیچ عنوان توصیه نمیشود. مدت زمان اثرات این دوز بین 2 / 3 ساعت میباشد.  بهترین گزینه جهت جلوگیری از بروز دل درد مصرف مقداری زتجبیل، شکلات یا عسل همراه با قارچ است.

در این دوز شما باید در محیطی آرام و بدون استرس قرار داشته باشید. 1 هفته بعد از این تجربه شما میتوانید میکرودوز را شروع کنید.

دوره های میکرو دوز معمولا بین 20 الی 30 روز متغیر میباشد. به این صورت که میتوان دوزی بین 200 / 400 میلی گرم  را با توجه به شرایط فردی به صورت هفتگی 2 / 3 مرتبه تکرار کرد.

اثرات میکرو دوزینگ نیز در روزهای ابتدایی ظاهر میشوند. این دوز به هیج عنوان بر کارهای روزانه شما اختلال وارد نمیکند اما مصرف آن در طول استراحت توصیه میشود.

مصرف مستمر در این روش کاربر میتواند به مقدار 200/ 400 میلی گرم قارچ پودر شده را به صورت هفتگی 2 / 3 مرتبه مصرف نماید. دل پیچه ی خفیف از اثرات جانبی قارچ ها میباشد و جای نگرانی نیست.

فرد مصرف کننده در اواسط استارت میکرودوز اثرات مثبت و بهبود بخش را در خود احساس میکند. این اثرات به صورت خلاقیت های تجسمی، کاهش استرس، تغییر دید نسبت به اتفاقات، ترمیم سیستم عصبی و درمان افسردگی ظاهر میشوند.

این قارچ ها را میتوان به صورت پودر داخل کپسول های خوراکی و یا به صورت دمنوش مصرف نمود.

راهنمای کامل میکرودوز ماشروم

خطرات میکرودوز ماشروم

میکرودوز قارچ جادویی خطری را در پی ندارد، توجه به تنظیم و وضعیت، مشاوره با یک فرد با تجربه و انتخاب دوز صحیح میتواند شما برای داشتن یک دوره روان درمانی آماده نماید.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، psilocybin یکی از بی خطرترین موادی است که می توانید از نظر بیوشیمیایی و اجتماعی پیدا کنید. حتی از الکل ایمن تر است.

میکرودوز ماشروم

مراحل شروع میکرو دوز

پیشنهادات گام به گام زیر مبتنی بر پروتکل میکرو دوز LSD , قارچ سیلوسایبین است که توسط دکتر جیمز فادیمان ، Paul Stamets و Robin Carhart-Harris و برجسته ترین محققان روانپزشکی شرح داده شده است.

پروتکل D.R James Fadiman

دکتر جیمز فادیمان همچنین نویسنده “راهنمای کاوشگران روانگردان: سفرهای ایمن ، درمان و مقدس” است.

میکرودوز ماشروم

پروتکل Paul stamet

پل ادوارد استامتس یک قارچ شناس و
کارآفرین آمریکایی است  وی نویسنده و طرفدار قارچ های دارویی و داروهای مایکو بیس است.

..

میکرودوز ماشروم

پروتکل پیشنهادی 

پروتکل های پیشنهاد شده شامل موارد و حساسیت های از پیش بررسی شده در مورد

چگونگی بهره وری بالا از داروهای سایکدلیک میباشد که کاربر با در نظر گرفتن شرایط

درونی و بیرونی خود به آنها رجوع مینماید.

مستند مردن برای دانستن

4.6/5 - (26 امتیاز)