آماده سازی جهت استفاده از قارچ جادویی

برای داشتن بهترین تجربه از یک سفر سایکدلیکی، توصیه می کنیم همیشه چند روز جلوتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید از نظر ذهنی و جسمی خود را برای تجربه گسترش ذهن آماده کنید.

اقدامات خاصی وجود دارد که باید انجام دهید، مخصوصاً زمانی که هرگز تجربه ای با قارچ های جادویی نداشته اید.

مواردی از آماده سازی قبل از استفاده از قارچ سایلوسایبین:

استفاده از قارچ جادویی

سلامتی

حداقل سن افراد برای استفاده از قارچ جادویی 18 سال است. البته همه افراد با سرعت یکسانی بالغ نمی شوند، به همین دلیل است که استفاده از آن را به افراد 21 سال و بالاتر توصیه می کنیم.

فقط زمانی قارچ مصرف کنید که از سلامت جسمانی و روانی خوبی برخوردار هستید. اگر تنها هستید از قارچ استفاده نکنید و ترجیحاً با افرادی که قبلاً قارچ مصرف کرده اند استفاده شود.

غذا و نوشیدنی

باید آب آشامیدنی زیادی در دسترس باشد.دسترسی مستقیم به نوشیدنی های حاوی قند به شدت توصیه می شود. در صورتی که می خواهید اثرات را نیز کاهش دهید، این همان چیزی است که باید مصرف کنید.

وقتی قارچ با معده خالی مصرف شود بهترین اثر را خواهد داشت.

قارچ جادویی را حداقل 4 ساعت پس از آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. بسته به سرعت متابولیسم، می‌توانید انتظار داشته باشید که اثرات آن در عرض 20 تا 60 دقیقه شروع شود.

استفاده از قارچ جادویی

اطرافیان

افرادی که با آنها همراه می شوید باید افرادی باشند که دوستشان دارید و به آنها اعتماد دارید.

وقتی از اثرات بالقوه می ترسید، قارچ جادویی نخورید!

مطمئن شوید که یک نفر در کنار شما به صورت هوشیار حاضر باشد این بدان معنی است که آنها در آن زمان از قارچ استفاده نکرده باشند.

تا در صورتی که شخصی نیاز به توجه داشته باشد، بتواند از آن شخص مراقبت کند.

برای قارچ جادویی وقت بگذارید و 24 ساعت آینده را بدون قرار ملاقات یا هر دغدغه ای نگه دارید.

این ایده که باید به زودی به کار خود برسید یا مصاحبه شغلی دارید استرس زیادی به شما وارد می کند و زیبایی زیادی را از سفرتان می گیرد.

گوشی خود را خاموش کنید. اکثر مردم در صورت مواجهه با خبرهای بد یا خوب نمی توانند واکنش منطقی نشان دهند.

قارچ های جادویی را در محیطی آرام و بدون غریبه مصرف کنید.

اگر در طبیعت هستید از مناطق نا امن دوری کنید ، اما برای اولین تجربه اتاق شخصی بهترین گزینه است.

قارچ جادویی داروی مهمانی نیست و فستیوال ها و سالن های کنسرت مکان مناسبی برای انجام آنها نیستند.

هرگز قارچ جادویی را در ترکیب با سایر داروها مصرف نکنید. به خصوص الکل.

قارچ جادویی و ترک اعتیاد

در طول سفر

نوشیدن مقدار زیادی آب به همان اندازه که اثرات قارچ می تواند خوب باشد، بدن شما مواد فعال را به عنوان سموم می شناسد. بدن شما برای حذف این مواد شیمیایی از سیستم شما به آب نیاز دارد.

احتیاط: فکر نکنید که اگر آب ننوشید این اثرات طولانی تر یا تشدید می شود. بدن شما آب را از سایر نقاط سیستم شما می گیرد زیرا حذف این سم در اولویت قرار دارد.

در نتیجه شما دچار کم آبی می شوید و این می تواند بسیار خطرناک باشد. به هر حال این سفر با همان قدرت و مدت ادامه خواهد داشت.

قبل، حین یا بعد از سفر از الکل یا مواد مخدر استفاده نکنید. یکی از تاثیرات قارچ این است که ذهن شما با سرعت زیاد از یک فکر به فکر دیگر می پرد. الکل سرعت واکنش شما را کاهش می دهد و افکار شما را به صورت حلقه ای در میآورد.

این بسیار ناخوشایند است و به راحتی می تواند باعث یک سفر بد شود. همچنین، هنگام استفاده از الکل بدن شما مستعد کم آبی است

استفاده از قارچ جادویی

سفر

تاثیرات قارچ‌ها بسیار شگفت‌انگیز است. این بدان معنی است که حواس شما در هنگام اثرات با فرکانس بالاتری کار می کنند ، چیزهایی را تجربه خواهید کرد که در حالت معمول نمی‌بینید یا متوجه نمی‌شوید.

این تصورات اغلب مرموز هستند و همیشه آنطور که قصد دارید پیش نمیروند. زیبایی سفر سایکدلیک در ناشناخته ها نهفته است.

این ممکن است گاهی ترسناک باشد، اما با آن همراه باشید و سعی نکنید با آن مبارزه کنید، هرگونه مقابله با اثرات قارچ علیه شما خواهد بود.

آنچه که اثرات را در افراد متفاوت می کند تا حد زیادی به پیشینه ذهنی آنها بستگی دارد. هیچ فردی شبیه به هم نیست و هیچ سفری نیز یکسان نیست.

برخی عاشق گپ زدن هستند، برخی دیگر ترجیح می دهند سکوت کنند. یکی می‌خواهد عشق بورزد، در حالی که دیگری اصلاً نمی‌خواهد به او توجه شود.

خوب است که بتوانید از قبل در این مورد تفکر کنید و اهمیت احاطه کردن خود را با افرادی که دوست دارید و به آنها اعتماد دارید را درک کنید.

استفاده از قارچ جادویی

اثر موجی

اثرات قارچ به صورت موجی می آید و می رود، ممکن است در نقطه خاصی از سفر شما اتفاق بیفتد که احساس کنید اثرات در حال محو شدن هستند.

در این لحظه قارچ بیشتری نخورید تا دوباره اثرات آن افزایش یابد! تنها پس از چند دقیقه متوجه خواهید شد که اثرات دوباره بدون نیاز به انجام کاری افزایش می یابد.

اشتباهات رایج در مصرف قارچ

در صورت سفر بد

وقتی توصیه های اولیه را جدی بگیریم، احتمال “یک سفر بد” تا حد زیادی به حداقل می رسد. با این حال، ممکن است برای کسی این نوع تجربه اتفاق بیفتد ، وقتی شخصی سفر بدی داشته باشد متوجه آن خواهید شد.

این فرد شروع به واکنش بسیار مضطرب، بسیار پارانوئید یا حتی هیستریک یا خشن خواهد کرد. در اینجا چند توصیه برای مقابله با این وضعیت وجود دارد.

– بهتر است فردی که هوشیار است از این شخص مراقبت کند و هرگز چشم از این فرد بر ندارد زیرا این فرد هرگز نباید احساس  تنهایی کند.

– به دنبال مکانی ساکت باشید که این فرد بتواند بنشیند یا دراز بکشد.

– از او بخواهید تا روی تنفس آرام خود تمرکز کند

– به شخص چیزهای شیرین بدهید تا بنوشد.

بعد از چند دقیقه اثرات قارچ جادویی کم کم شروع به ملایم شدن می کند.

یک سفر بد معمولاً به اندازه یک سفر معمولی طول می کشد اما برای شخص مورد نظر ممکن است احساس کند که هرگز تمام نخواهد شد. پس فرد را متقاعد کنید که این شرایط پایان خواهد یافت.

و در آخر، محیط بیمارستان یا درمانگاه برای این شخص بسیار مسموم و متشنج میباشد، حدالامکان از رجوع به این اماکن دوری کنید زیرا هیچ راهی برای این فرد وجود ندارد جز صبر جهت فروکش کردن اثرات.

من به تازگی اولین تجربه روان درمانی خود را داشتم – اکنون چه کنم؟

4.2/5 - (8 امتیاز)