راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

قارچ های جادویی، قارچ هایی هستند که حاوی یک ترکیب سایکدلیکی طبیعی به نام سیلوسایبین هستند.این ترکیب می تواند تاثیر قابل توجهی بر تجربه دیداری، شنیداری و حسی شما داشته باشد.قارچ های جادویی که در اصطلاح عامیانه مجیک ماشروم نامیده می شود، سابقه طولانی در ارتباط با کشف خود آگاه و تجربیات معنوی دارند.

بنابراین، چگونگی مصرف قارچ جادویی برای اولین بسیار مهم است. مصرف قارچ های جادویی برای اولین بار می تواند ناشناخته یا ترسناک باشد، بنابراین در اینجا پنج مرحله وجود دارد که می توانید برای آرام کردن ذهن خود و لذت بردن از این تجربه انجام دهید:

1. خود را آموزش دهید و بدانید چه انتظاری دارید.
2. آماده سازی و تنظیم محیط
3. دوز و مقدار مصرف
4. راهنمایی و مراقبه.
5. ادغام – ژورنال نویسی و تفکر.

هنگامی که چیز جدیدی را امتحان می کنید، به ویژه چیزی که می تواند جلوه های بصری قابل توجهی ایجاد کند، بسیار مهم است که تحقیق کنید و بفهمید که دارید چه کاری انجام می دهید.شما قصد دارید این تجربه برای اولین بار یک تجربه مثبت باشد که به شما امکان می دهد مزایای آن را در زندگی روزمره خود ادغام کنید.

در اینجا مراحلی وجود دارد که برای اولین تجربه خود با قارچ باید انجام دهید.

خود را آموزش دهید و بدانید چه انتظاری دارید.

مهم ترین قدم برای مصرف قارچ این است که تحقیق کنید. قبل از شروع یک سفر سایکدلیکی باید اثرات و چالش های آن را درک کنید.

با مطالعات بسیاری که پتانسیل درمانی سایکدلیک ها را برای شرایط سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، اعتیاد و PTSD نشان می دهد تحقیقات در این زمینه نیز اخیرا تجدید حیاتی شده است.

اگرچه سیلوسایبین به عنوان یکی از کم خطرترین داروها رتبه بندی شده است اما همچنان چالش هایی وجود دارد که معمولاً در “سفر بد” و با افکار و رویاهای تاریک، اضطراب و ترس مشخص می شود و باید از آنها آگاه باشید. همچنین خطر اختلال ادراک مداوم (HPPD) وجود دارد، که باعث می شود اثرات اختلال حواس تا مدتی پس از پایان سفر نیز باقی بماند (اگرچه نشان داده شده است که این موضوع بسیار نادر است).

پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه داروهای سایکدلیک می توانند خطر تشدید مشکلات سلامت روان را ایجاد کنند.اما دو مطالعه در مقیاس بزرگ اخیراً نشان داده‌اند که افرادی که از سایکدلیک ها استفاده می‌کنند ممکن است کمتر به مشکلات سلامت روانی جدی نسبت به افرادی که این کار را نکرده‌اند، داشته باشند (Hendricks et al, 2015 and Johansen and Krebs, 2015).

برای ایمن بودن، هر فردی که سابقه بیماری روانی دارد باید قبل از استفاده از سایکدلیک ها با یک متخصص مشورت کند.عوارض جانبی احتمالی می تواند فیزیکی یا احساسی باشد، اثرات فیزیکی شامل :

  • حالت تهوع
  • خواب آلودگی
  • سردرد
  • ضعف عضلانی
  • کاهش هماهنگی
  • افزایش ضربان قلب
  • گشاد شدن مردمک ها

اثرات روانی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پارانویا
  • جلوه های بصری
  • احساس تحریف زمان
  • احساس رضایت
  • تجربیات معنوی

البته، مانند هر سایکدلیک دیگری، اثرات روانی به احتمال زیاد بسیار قوی تر و عمیق تر از اثرات فیزیکی است.

همیشه خطر یک “سفر چالش برانگیز ” یا اصطلاحا “سفر بد” وجود دارد، جایی از ذهن که کاربران گزارش می دهند که در یک حالت ذهنی کابوس وار گیر افتاده اند یا در حلقه های فکری و به ظاهر بی پایان گرفتار شده اند. البته در طرف دیگر ممکن است سرخوشی شدید، سعادت معنوی و “یگانگی با جهان” را تجربه کنید. کلید مسیر این است که با جریان حرکت کنید، تسلیم شدن در برابر هر چیزی که پیش می آید و سعی کنید در برابر این تجربه مقاومت نکنید. یک طرز فکر مثبت و کنجکاو بسیار مهم است – در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

مواردی که هنگام مصرف قارچ باید از آنها اجتناب کنید

هنگام استفاده از داروهای روان درمان، از جمله قارچ، باید تا حد امکان با خیال راحت این کار را انجام دهید. برای داشتن یک سفر مثبت و ایمن باید از موارد خاصی اجتناب کنید.

  • مخلوط کردن قارچ با سایر داروها از جمله الکل
  • استفاده از قارچ در صورت داشتن سابقه بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی یا اختلال دوقطبی
  • در صورت بارداری یا شیردهی از قارچ استفاده نکنید
  • مخلوط کردن قارچ با سایر داروهایی که ممکن است تداخل منفی داشته باشند، مانند داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای (SSRIs) یا داروهای فشار خون
  • مخلوط کردن قارچ با مکمل هایی مانند 5-HTP، خار مریم و سایرین که ممکن است بر عملکرد سروتونرژیک مغز تأثیر بگذارد.

4 روش مصرف قارچ سیلوسایبین

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

درباره تجربیات دیگران بخوانید

خواندن تجربیات افراد دیگر از مصرف قارچ جادویی یک راه عالی برای آماده کردن خود برای آنچه ممکن است رخ دهد است.می‌توانید گزارش‌های سفر را در انجمن های سایکدلیکی بخوانید تا درک درستی از آنچه دیگران تجربه کرده‌اند به دست آورید.

در اینجا برخی از ویژگی های رایج تجربه قارچ جادویی آورده شده است:

  • جلوه های بصری “ویژن” پیشرفته – برخی از افراد تصاویر و فراکتال های بیرونی و با چشم باز را تجربه می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تصاویر درونی بیشتری داشته باشند. همچنین رنگ های روشن تر، افق دید واضح تر و الگوهای پیچیده تر اثرات بصری این دارو میباشد. (البته نا گفته نمایند این فراکتالها و تصاویر حاوی اطلاعاتی برای کاربر میباش)
  • جلوه های شنیداری – صداها می توانند تقویت یا تحریف شوند. کاربران همچنین گزارش می دهند که صداها میتوانند با حواس دیگر ترکیب شوند.
  • تحریف زمان و مکان – افراد اغلب احساس می کنند که زمان در حال کند شدن است یا کاملاً ثابت می ایستد که این میتواند باعث گیر کردن در یک حلقه بی انتهای ذهنی شود. همچنین موقعیت اجسام در ذهن می تواند نزدیکتر یا دورتر از آنچه هستند باشند.
  • رهایی احساسی – برخی از کاربران مصرف قارچ را برای کمک به بهبود تجربیات آسیب زا در گذشته توصیه می کنند. قارچ های جادویی می توانند باعث شوند که تجربیات منفی را دوباره مرور کنید و به پردازش تروما کمک کند و منجر به رهایی عاطفی شود.
  • سعادت فیزیکی – هنگام مصرف قارچ های جادویی، می توان احساسات بدنی را تشدید کرد که منجر به احساس فیزیکی لذت بخش می شود. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران دوست دارند در حین یوگا یا در حین ماساژ میکرودوز قارچ انجام بدهند.
  • انحلال نفس / حل ایگو – در اوج یک تجربه سایکدلیکی، برای کاربران معمول است که انحلال کامل نفس را تجربه کنند. دیگر مرزی بین خود و دیگری وجود ندارد و هرگونه احساس «من» به عنوان هویتی مجزا و قابل تمایز موقتاً محو می‌شود. در طول انحلال نفس، شما با جهان “یکی بودن” را احساس می کنید. همان احساسی که زمان مرگ به ما دست میدهد، احساس تبدیل شدن و دوباره یکی شدن. احساسی سعادتمندانه از یک بودن و نبودن بی انتها.
  • تولد مجدد معنوی و ادراکی – پس از یک تجربه سایکدلیکی عمیق و شدید، ممکن است درک جدیدی از جهان اطراف خود به دست آورید و ممکن است احساس کنید که دوباره متولد شده اید – به خصوص اگر مرگ خود را تجربه کرده باشید.

مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که افراد مختلف تجربیات متفاوتی خواهند داشت، حتی اگر نوع قارچ مصرفی یکسان باشد. هر سفر سایکدلیکی متفاوت خواهد بود و ممکن است احساس کنید که اولین سفر شماست. تجارب منفی و اضطراب شدید زمانی که افراد در شلوغی هستند بیشتر محتمل است، بنابراین ایده خوبی است که از مناطق پرجمعیت، به ویژه مهمانی ها و فضاهای عمومی خودداری کنید.

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی


یک راهنمای حرفه ای را پیدا کنید

اگر نگران اولین بار مصرف قارچ جادویی هستید، باید راهنمایی حرفه ای را در نظر بگیرید.این گزینه می توانند به شما کمک کنند تا سفری امن و مثبت داشته باشید.هنگامی که تحت هدایت حرفه ای هستید، قوانین خاصی رعایت میشود. در یک خلوتگاه، در خانه خودتان با یک راهنما باشید، معمولاً در یک اتاق مشخص. این برای اطمینان از ایمنی شما و راهنمایتان است و در عین حال به شما امکان می دهد یک سفر بدون نگرانی و مثبت را تجربه کنید.

آماده سازی: تهیه و مقدار مصرف
برای بهره مندی کامل از تجربیات خود و اطمینان از داشتن بهترین شانس برای داشتن یک سفر زیبا و لذت بخش، باید به خوبی آماده باشید.
داشتن ذهنیت مناسب، فضای مناسب، منابع و پشتیبانی همه عناصر حیاتی برای تجربه بهینه هستند که معمولاً به عنوان “تنظیم و وضعیت” شناخته می شود.«تنظیم» به وضعیت روانی اشاره دارد که با خود به تجربه میبرید، و «وضعیت» محیط فیزیکی و اجتماعی است. در زیر مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

طرز فکر
هنگام برنامه ریزی برای مصرف قارچ جادویی (سیلوسایبین)، باید از سلامت روحی و جسمی خوبی برخوردار باشید. به عنوان مثال، اگر دچار عفونت باکتریایی یا ویروسی هستید، نباید از داروهای سایکدلیک از جمله قارچ استفاده کنید.
سفر خود را با ذهنیتی مثبت و باز شروع کنید. وارد تجربه شوید و آماده پذیرش هر چیزی که ممکن است برایتان پیش بیاید باشید.اثرات روانی می‌تواند متفاوت باشد، از تحریف سرگرم‌کننده رنگ‌ها، بافت‌ها و ظواهر گرفته تا تجربه‌ای که شما را از بدن خارج می‌کند و ذهن شما را ساکت می‌کند.
ایده خوبی است که قصد خود را برای سفر مشخص کنید و یک هدف کلی داشته باشید.
با این حال، همچنین باید اجازه دهید که سفر خودش پیش برود و سعی کنید با آن مبارزه نکنید. اگر احساس می‌کنید سفرتان شروع به تاریک شدن یا ناراحتی می شود، که غیرمعمول نیست، فقط به خودتان یادآوری کنید که این موقتی است. در حالی که برخی از این تجربیات جدید می توانند ترسناک باشند، سعی کنید آرامش داشته باشید و سعی نکنید با آن مبارزه کنید. چون فقط علیه شما کار خواهد کرد. با همراه هوشیار خود برای حمایت مشورت کنید، به همین دلیل است که آنجا هستند.

پیدا کردن قصد
شما باید ایده روشنی از آنچه می خواهید از این تجربه به دست آورید داشته باشید.ممکن است دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود، زیرا افکار و احساسات مختلف ممکن است رخ دهد. بنابراین به یاد داشته باشید که در برابر احتمالات مختلف باز باشید. سعی کنید انعطاف پذیر و پذیرا باشید.

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

مراقبه

ثابت شده است که مدیتیشن فواید بی‌شماری دارد و به‌ویژه زمانی که در حال تجربه قارچ‌ها هستید، می‌تواند مفید باشد. مدیتیشن یک راه عالی برای آرامش و تثبیت خود در لحظه حال است و به شما کمک می کند تا نسبت به احتمالات باورنکردنی که سفر منحصر به فرد شما به همراه دارد بیشتر پذیرا باشید.
هر سفر با سفر قبلی شما متفاوت خواهد بود و حتی یک سفر می تواند چندین تجربه متفاوت را به شما بدهد.اثرات ممکن است در یک سفر متفاوت باشد. اغلب به شکل موجی می آید و می رود. این لزوما به این معنی نیست که اثرات آن از بین می رود و شما نباید قارچ جادویی بیشتری مصرف کنید. ممکن است در عرض چند دقیقه متوجه شوید که اثرات دوباره تشدید می شوند.
اثرات متفاوت می تواند ترسناک باشد، اما مدیتیشن می تواند کمک کند تا راحت تر سوارقسمت های دشوار شوید. مدیتیشن همچنین یک منبع عالی برای بهره بردن از پتانسیل کامل سفر شماست. تحقیقات علمی نشان می دهد که مدیتیشن ذهن آگاهی می تواند اثرات مثبت دراز مدت تجربه قارچ جادویی شما را افزایش دهد.

تنظیمات محیطی
محیط فیزیکی که در آن برای شروع این سفر انتخاب می کنید بسیار مهم است.مکانی را انتخاب کنید که ساکت، آرام و عاری از خطر باشد و هیچ غریبه ای در اطراف نباشد. بودن در طبیعت می‌تواند تجربه‌ای باورنکردنی ایجاد کند، اما احتمال وقوع اتفاقی غیرمنتظره مانند گم شدن یا خطرات ارتفاع و.. را نیز افزایش می‌دهد. باز هم، داشتن یک راهنما معتمد به دلایل ایمنی مهم است. اگر منطقه مورد نظر شما برای شما جدید است، حداقل چند ساعت از قبل با این فضا آشنا شوید (اما حضور در داخل خانه توصیه می شود). همچنین خوب است که مطمئن شوید فضای شما تمیز و نور کم است. نور خشن و محیطی به هم ریخته و پر هرج و مرج آغازی برای یک سفر بد است.
هر چه فضا زیباتر و هماهنگ تر باشد، احتمال اینکه تجربه مثبتی داشته باشید بیشتر است. بسیاری از مردم در طول سفر خود از موسیقی لذت می برند. توصیه می شود موسیقی را انتخاب کنید که مراقبه وار و هماهنگ باشد، نه تهاجمی یا ناسازگار.
افرادی که انتخاب می کنید در اطراف خود داشته باشید به اندازه اشیاء بی جان در محیط اطراف شما حیاتی هستند.
اگر اولین بار است که از قارچ استفاده می‌کنید، اکیداً توصیه می‌شود که یک راهنما هوشیار داشته باشید.اگر با شخص دیگری سفر می کنید، کسی را انتخاب کنید که تجربه بیشتری از شما داشته باشد.
افرادی که با آنها سفر می کنید باید همیشه افرادی باشند که دوستشان دارید، به آنها اعتماد دارید و با آنها احساس راحتی می کنید. شما همچنین باید حداقل یک نفر را به عنوان نظاره گر سفرتعیین کنید.
از آنجایی که بدن شما مواد موجود در قارچ جادویی را به عنوان سم می شناسد، بدن شما برای حذف این مواد شیمیایی از سیستم شما به آب بیشتری نیاز دارد. بنابراین، مطمئن شوید که مایعات به راحتی قابل دسترسی است و قبل و در طول تجربه، آب زیادی بنوشید.
هشدار: از ننوشیدن آب به عنوان راهی برای افزایش طول سفر خود استفاده نکنید. این منجر به کم آبی بدن می شود و می تواند خطرناک باشد.

نحوه تشخیص دوز در مصرف قارچ سیلوسایبین

آماده سازی: تهیه قارچ و دوز مصرف
توصیه می شود حداقل 21 سال سن داشته باشید تا از قارچ استفاده کنید، زیرا هنوز اطلاعات زیادی در مورد تأثیر سایکدلیک ها بر مغز در حال رشد ناشناخته است. به همین دلیل، اگر در سنین رشد، بارداری یا در دوران شیردهی هستید، از مصرف قارچ خودداری کنید.
هرگز قارچ را علاوه بر مواد دیگر مصرف نکنید.مخلوط کردن آنها با الکل، آمفتامین ها، ترامادول، SSRI (داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای) و کوکائین می تواند خطرناک باشد.

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

آیا میتوانم سایکدلیک مصرف کنم؟

دوز مصرفی
مانند هر ماده ای، قارچ های جادویی را نیز باید مسئولانه مصرف کنید.از دوزهای توصیه شده برای سطوح مختلف سفرهای مورد نظر تجاوز نکنید. 6 سطح (عمومی) برای سفرهای قارچ جادویی وجود دارد:

  • سطح سفر 0 (0.2 – 0.5 گرم قارچ خشک شده). این یک میکرودوز است. میکرودوز مانند فرو بردن انگشتان پا در استخر است و روش خوبی برای آزمایش آب است. برای استفاده روزمره توصیه نمی شود (تکرار توصیه شده 2-3 بار در هفته است).
  • سفر سطح 1 (0.8 – 1 گرم قارچ خشک شده). سطح پایه تجربه. مقدمه ای عالی برای اثرات روان کاوی قارچ.
  • سفر سطح 2 (1 – 1.5 گرم قارچ خشک شده). کمی شدیدتر از سطح 1است.
  • سفر سطح 3 ( 2 – 3 گرم قارچ خشک شده). تجربه کلاسیک و رایج ترین دوز برای افرادی است که می خواهند بدون زیاده روی در ماجراجویی قارچ جادویی پا بگذارند.
  • سفر سطح 4 (3 – 4 گرم قارچ خشک شده). تجربه روان کاوی قوی مناسب برای افرادی که می خواهند بیش از سطح 3 را تجربه کنند. این می تواند شامل لحظاتی باشد که ممکن است به طور موقت ارتباط خود را با واقعیت از دست بدهید.
  • سفر سطح 5 (4 – 5 گرم قارچ خشک شده). ممکن است شامل قطع ارتباط کامل با واقعیت باشد. شدیدترین سطح، مستلزم درون نگری شدید و حتی مرگ نفس (از دست دادن موقت حس از خویشتن) است.

سطوح 4 و 5 فقط برای کاربران باتجربه هستند. عموم مردم ازسطح 3 تجاوز نمی کنند.

جلسه: راهنمایی و مراقبه

هنگامی که تحقیقات خود را انجام دادید و برای سفر خود آماده شدید، وقت آن است که قارچ های جادویی خود را مصرف کنید.
برای اولین بار، باید با دوز کوچک شروع کنید. واکنش همه افراد به قارچ های جادویی متفاوت است.
سفر سایکدلیک یک تجربه شدید است که باید با احترام به آن نزدیک شد.
با ورود به تجربه، به یاد داشته باشید:

  • هر چیزی را که برایتان پیش می آید بپذیرید
  • محیط خود را بهینه کنید
  • با افرادی باشید که به آنها اعتماد دارید
  • قصد خود را تعیین کنید
  • غذا و آب کافی داشته باشید
  • در شرایط چالش برانگیز صحبت کردن می تواند به آرامش شما کمک کند، در غیر اینصورت سکوت کنید.
  • اگر شرایط سخت شد، نفس عمیق بکشید و رها کنید.

هدف از آماده شدن برای سفر این است که به شما کمک کند احساس ترس یا اضطراب نکنید. اما اگر شروع به احساس اضطراب کردید، که بسیار رایج است، به یاد داشته باشید که یک لحظه وقت بگذارید و نفس بکشید. زمانیکه در حالت ترس و اضطراب قرار میگیرید سیستم تنفسی نامنظم میشود از این رو بدن اکسیژن کافی دریافت نکرده و سیستم فیزیکی مختل میشود. ادامه ی این حلقه باعث ارسال اطلاعات عصبی اشتباه میشود.

چند نفس عمیق به آرامش سیستم عصبی شما کمک می کند. با دوست یا همراه خود صحبت کنید و اجازه دهید تا شما را آرام کند. اگر هنوز احساس اضطراب می کنید، تغییر محیطی که در آن هستید می تواند مفید باشد، به عنوان مثال، نقل مکان به اتاق دیگری یا بیرون رفتن (به شرطی که منطقه جدید خلوت و ایمن باشد).
اگر از نظر جسمی ناراحت هستید، مقداری آب بنوشید و حرکات کششی انجام دهید. حرکات فیزیکی می تواند به آرامش بدن شما کمک کند.

اضطراب در سفر قارچ

راهنما سفر
راهنما کسی است که در طول تجربه با شما می نشیند تا مطمئن شود که انتخاب های ایمن دارید.اگر همراه شما به جای یک دوست، یک فرد حرفه ای است، باید قبل از تجربه چندین ساعت با همراه خود بگذرانید تا به آنها اجازه دهید شما و زندگی شما را بشناسند.شما در مورد جنبه های اساسی زندگی خود مانند دوران کودکی، روابط، باورهای معنوی، زندگی عاشقانه و غیره صحبت خواهید کرد.
هدف اصلی همراه این است که به جای اینکه شما را راهنمایی کند، شما را تشویق می کنند که رها کنید و به فرآیند پاکسازی اعتماد کنید، اما به شما دستور کاری را نمیدهد.
گاهی اوقات یک راهنما از شما می خواهد آنچه را که تجربه می کنید توصیف کنید تا اضطراب خود را تقسیم کنید. اگر می خواهید، می توانید از آنها بخواهید مطالبی را که گفته اید بنویسند تا بعداً بتوانید به راحتی آن را ادغام کنید.

مراقب سفر

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

ادغام
فرآیند ادغام پس از سفر به شما این امکان را می دهد که:

  • درک بیشتری از احساس خود پس از جلسه به دست آورید
  • شروع به بهبودی ذهنی و عاطفی کنید، که منجر به بهبودی از هر آسیب گذشته می شود
    هر گونه استرس یا نگرانی که ممکن است در جلسه مطرح شده باشد را پردازش کنید.
  • تخیل های خود را دنبال کنید.
  • دنیا را متفاوت ببینید که منجر به کنجکاوی، نگرش و مثبت اندیشی بیشتر می شود.
  • جنبه های زندگی خود را که قبلاً مورد توجه قرار نگرفته اند را بشناسید.

کاربران سایکدلیک اغلب گزارش می‌دهند که اگرچه تجربه ها گاهی ترسناک و تاریک به نظر می‌رسند، اما احساس می‌کردند که این سفر تأثیر مفیدی بر زندگی روزمره آنها دارد. یک مطالعه نشان داده که 84 درصد از افرادی که سفر بدی را تجربه کرده‌اند، گفته‌اند که از شرایط دشوار روانی سود برده‌اند. برخی دریافتند که تلفیق تجربیات روان کاوی به آنها کمک می کند تا بر اندوه و ترس خود از مرگ غلبه کنند.

اگر تجربه خود را مستقیماً پس از سفر ادغام نکنید، ممکن است بینشی را که به دست آورده اید از دست بدهید. اگر از داروهای سایکدلیک برای رشد شخصی استفاده می کنید، استفاده از ادغام به عنوان یک ابزار اساسی در سفر شما است.
نویسندگی یک تمرین عالی برای پس از تجربه با قارچ است. اگرچه بسیاری از مردم احساس می‌کنند که یادداشت روزانه دشوار است، اما راهی عالی برای پردازش افکار، احساسات و بینش شماست.

نویسندگی به نوشتن محدود نمی شود. ممکن است در ابتدا فکر کنید که نمی توانید بسیاری از تجربیات روان کاوی خود را به خاطر بسپارید، اما زمانی که شروع به نوشتن می کنید، ممکن است متوجه شوید که جزئیات این تجربه دوباره به سراغ شما می آید.
بهترین راه برای استفاده حداکثری از ثبت تجربه خود این است که به بیان خود، به هر شکلی که باشد، ادامه دهید و اجازه دهید افکار یا احساسات خود جاری شوند. همانطور که در حال ثبت خاطرات هستید، می توانید شروع به ادغام آن درک در زندگی خود کنید.

ادغام سایکدلیک چیست؟

5/5 - (9 امتیاز)