ترافل جادویی چیست

ترافل جادویی

ترافل جادویی نوعی قارچ است که در زیر زمین رشد می کند و به دلیل اثرات سایکدلیکی ملایم مشهور است.

ترافلهای جادویی حاوی مواد psilocin و psilocybin هستند که باعث این اثرات می شود. اینها همان موادی هستند که در قارچ جادویی قرار دارند.

بزرگترین تفاوت این است که ترافلهای جادویی در زیر سطح زمین رشد می کنند و قارچ های جادویی در سطح زمین رشد می کنند.

اسم رسمی ترفل جادویی Sclerotium است. آنها همچنین تحت عنوان “غده های سفر” یا “سنگ های فیلسوف” شناخته می شوند.

برای کاربران جدید ، این مهم است که بدانند که چه نوع ترافل را باید مصرف کنند و چه مقدار از آن را باید مصرف شود. وضعیتی که در آن ترافل مصرف میکنید و حال و هوای شما نیز مهم است.

در این مقاله ، من همه چیزهایی را که باید در مورد ترافل های جادویی بدانید ، استفاده از آنها و کمی در مورد تاریخچه ترافل های جادویی برای شما تعریف میکنیم.

تفاوت ترافل و مجیک ماشروم

ترافل های جادویی در واقع قارچ نیستند ، بلکه یک شیوه خاص از میوه دهی مایسیلیوم در زیر زمین است.

اگر شرایط سطح زمین آنقدر بد باشد که قارچ نتواند زنده بماند و قارچ قادر به تولید مثل نباشد، در این شرایط طبیعت امکان رشد میوه های مایسیلیوم را در زیر زمین به قارچ میدهد.

به طوریکه توده های مایسیلیوم میوه خود را درون زمین به وجود می آورند. در اصل تفاوت بین ترافل جادویی و قارچ جادویی در این است.

میکرودوز ماشروم

ترافل جادویی

هر دو قارچ و ترافل حاوی مواد سایکدلیکی فعال psilocin ، psilocybin ، بائوسیستین و نوربائوسیستین هستند.

مصرف ترافلهای جادویی به سطح کاملاً متفاوتی از درک ذهنی منجر می شود و غالباً باعث حالت سایکدلیکی می شود.

بعد از مصرف شروع به دیدن رنگ ها و الگوها می کنید ، نسبت به نور حساس تر می شوید و همه چیز را با شدت و حضور بیشتری تجربه می کنید.

ترافل های جادویی نیز اغلب برای اثر درمانی آنها مورد استفاده قرار می گیرند. میتوان گفت محبوبیت آنها به دلیل داشتن اثرات ملایم تر از قارچ جادویی است.

ترافلهای جادویی حاوی همان مواد شیمیایی درون قارچ جادویی هستند و به تبع آن اثرات مشابهی دارند. درست مانند قارچ جادویی ، برخی از ترافل ها از سایرین قوی تر هستند ، اما تأثیر آن یکسان است.

دوز ترافل جادویی

“تعیین مقدار مناسب ترافلهای جادویی می تواند تفاوت بین یک تجربه مثبت و منفی را ایجاد کند”.

هرکس به شکل متفاوتی به ترافل ها و قارچ های جادویی پاسخ می دهد ، بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی

برای شما خوشایند است. اگر تجربه سایکدلیک ندارید ، به شما توصیه می کنیم از کم شروع کنید. با این روش می توانید از یک تجربه ناخوشایند جلوگیری کنید.

پرورش ترافل جادویی

اولین کاری که شما باید انجام دهید ایجاد بستر رشد میباشد. دانه های چاودار رایج ترین بستر هستند. برای درست کردن بستر رشد خود ، باید 10 واحد بذر را با 5 واحد آب مخلوط کنید.

برای مثال می تواند 1000 گرم بذر ارزن و 500 میلی لیتر آب باشد. بذرها را میتوان به صورت نیم پز پخت (40 دقیقه) بعد از آبکش کردن بذرها را به شیشه پرورش انتقال بدهید.

محتویات را با استفاده از اتوکلاو به مدت 1 ساعت در 15 psi استریل نمایید. این کار بذر شما را کاملاً استریل می کند. پس از سرد شدن بستر ، می توانید آن را با سرنگ ، چاپ اسپور یا میسلیوم روی آگار تلقیح کنید.

بستر تلقیح شده را تکان دهید تا اسپورها یا میسلیوم در سراسر بستر پخش شوند. اکنون این مخلوط باید در مکانی تاریک قرار گیرد. دمای ایده آل بین 21-25 درجه سانتیگراد است.

روند کلونایز اولیه 2-4 هفته به طول می انجامد. با گذشت این زمان ، مخلوط را هر 5 روز یک مرتبه تکان دهید. پس از گذشت این دوره ،بستر کاملاً کلونایز می شود.

حالا کیسه بسترهای مایسیلیوم خود را در محیط گرم و تاریک بگذارید و از تکان دادن آن خودداری کنید.این ترافل ها می توانند به مدت 3-4 ماه رشد خود را ادامه دهند.

ترافل ها به دلیل نبودن شرایط رشد و تبدیل شدن به قارچ به صورت غده هایی مانند زنجبیل داخل بستر رشد میکنند. رشد ترافل ها دارویی کمی ساده تر از رشد قارچ است ، زیرا مرحله میوه دهی حذف میشود.

ترافل جادویی چیست

4.1/5 - (8 امتیاز)