لیمون تک چیست

چگونه لیمون تک برای یک تجربه قوی تر قارچ جادویی درست کنیم؟

لیمون تک چیست

از نوشیدن آب لیمو گرفته تا استفاده از آن به عنوان یک پاک کننده طبیعی، لیمو فواید زیادی دارد. برای برخی از روان نوردها ممکن است به معنای کوتاه‌تر، شدیدتر و خوشمزه‌تر کردن سفر قارچ جادویی باشد!
اگر شما یک روان نوردی هستید که به تنوع مصرف علاقه دارید، احتمالاً نام لیمون تک را شنیده اید. اما این دقیقن چیست؟ به طور خلاصه، لیمو تک راهی برای قوی تر کردن اثرات قارچ جادویی است. با این حال، اگر این اولین باری است که نام لیمو تک را می شنوید و یک مبتدی هستید، قبل از اینکه ادامه دهید و شروع به مصرف لیمو تک کنید، باید چند نکته را بدانید.

لیمون تک چیست؟
لیمون تک یک عمل رایج در میان جامعه سایکدلیک است. به جای مصرف ساده قارچ جادویی خشک، مصرف کنندگان باتجربه آنها را با خیساندن در آب لیمو برای مصرف آماده می کنند. با خیساندن آنها در آب لیمو یا لیموترش به مدت 15 تا 20 دقیقه، قارچ سیلوسایبین تا چهار برابر قوی تر می شود. بسیاری از گزارش ها ادعا می کنند که لیمو تک سفر شما را کوتاه تر و شدیدتر می کند.

لیمون تک چگونه کار می کند؟
لیمو تک به موارد زیر کمک می کند:

  • دیواره های سلولی قارچ سیلوسایبین را می شکند
  • سیلوسایبین را به پیش داروی آن یعنی سیلوسین تبدیل می کند تا سریعتر جذب شود
  • با تجزیه “chitin” حالت تهوع را کاهش دهید

مزایای لیمو تک

لیمون تک چیست
فواید گزارش شده از لیمو تک عبارتند از:

اثرات را تسریع میکند: تبدیل سیلوسایبین به سیلوسین در خارج از بدن منجر به زمان جذب سریعتر می شود.
مبارزه با اضطراب: برخی از افراد در هنگام اثر قارچ دچار اضطراب می شوند که می تواند منجر به سفرهای بالقوه و چالش برانگیز شود. برخی از روان‌شناسان پیشنهاد می‌کنند که لیمون تک به سیستم گوارش شما کمک می‌کنند تا عملکرد بهتری داشته باشد که ممکن است به کاهش اثرات اضطراب کمک کند.
مدت سفر کوتاهتر: از آنجایی که تبدیل سیلوسایبین به سیلوسین قبلاً اتفاق افتاده است، سیلوسین می تواند سریعتر در بدن تأثیر بگذارد.
طعم بهتر: آب لیمو مزه خاص قارچ های خشک معمولی را می پوشاند.
کاهش حالت تهوع: به گفته برخی از روان نورد ها، اسید موجود در آب لیمو “chitin” را که دیواره سلولی موجود در قارچ جادویی است، تجزیه می کند. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث می شود برخی افراد پس از مصرف قارچ دچار حالت تهوع شوند. اگر شما فردی هستید که از حالت تهوع شدید رنج می‌برید، نوشیدن چای قارچ می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد زیرا حاوی “chitin” نیست.

لیمون تک در مقابل دمنوش قارچ
هر دو روش برای کاهش طعم خاص قارچ های خشک، کاهش حالت تهوع و القای ظهور سریعتر استفاده می شود.

4 روش مصرف قارچ سیلوسایبین


لیمون تک چیست

دستور العمل لیمون تک

– قارچ های خود را به صورت پودر ریز خرد کنید.
– پودر خود را در یک لیوان بریزید.
– آب لیمو یا لیموترش را بگیرید، مایع را روی پودر قارچ بریزید و مطمئن شوید که پودر کاملاً پوشانده شده است.
– اجازه دهید مخلوط به مدت 15-20 دقیقه بماند. هم زدن گهگاهی این مخلوط به جلوگیری از چسبیدن آن به یکدیگر کمک می کند.
– (اختیاری) پس از گذشت زمان، مخلوط را از طریق صافی فیلتر کنید تا باقی مانده های جامد جدا شود. اگرچه این روش ممکن است شدت طعم آبمیوه را کاهش دهد، اما می تواند به کاهش حالت تهوع نیز کمک کند.

آیا لیمون تک تجربه سایکدلیکی شما را تقویت می کند؟

بله. اگرچه هیچ مدرک علمی برای حمایت از اینکه لیمو تک قارچ های جادویی را قوی تر می کند وجود ندارد، گزارش های زیادی از افرادی وجود دارد که ادعا می کنند قراردادن قارچ سیلوسایبین در آب لیمو باعث تسریع اثرات شروع و متمرکز شدن اثرات سایکدلیکی سیلوسایبین می شود و آنها را به 2 تا 3 برابر افزایش می دهد. به گفته روان‌نوردان در reddit، لمون تک یک تجربه روانی بالا را ارائه می‌دهد که دارای تصاویری مسحورکننده و احساسات عمیق معنوی است. همچنین به نظر می رسد که اثرات خستگی فیزیکی پس از آن را کاهش می دهد.

همچنین گزارش شده است که خیساندن قارچ‌ها در آب سیتریک “ویتامین سی” باعث خلاص شدن از شر انتظار چند ساعته بین مصرف قارچ و احساس تأثیر آن می‌شود.

اگر شما علاقه مند به امتحان لیمو تک هستید، هیچ ضرری ندارد که آن را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که اگر هرگز تجربه سایکدلیک را نداشته اید، با دوز کمتری نسبت به مقدار معمول مصرف کنید، زیرا ظهور سریع و اثرات روانی شدیدتر ممکن است باعث ایجاد اضطراب در افراد مبتدی شود.

چه مدت طول می کشد تا لیمون تک عمل کند؟

اثرات روانی قارچ لیمون تک در عرض 10 تا 30 دقیقه شروع می شود، برخلاف 30 تا 90 دقیقه قارچ های خشک شده.از نظر مدت، سفری که معمولاً 6-8 ساعت طول می کشد به 4-6 ساعت کاهش می یابد.

برخی از افراد می خواهند که اثرات قارچ جادویی به سرعت ظاهر شود، در حالی که برخی دیگر شروع آهسته را قابل کنترل تر می دانند.

چه نوع قارچ برای لیمو تک استفاده کنید
نمیتوان گفت چه نژادی برای لیمون تک مناسب است. این کاملاً به کاربر و نوع تجربه ای که می خواهد به دست آورد بستگی دارد. برخی از گونه‌های Psilocybe cubensis می‌توانند بسیار قوی‌تر از سایرین باشند و تأثیرات آنها از نظر بصری و تجربه کاربر نیز ممکن است متفاوت باشد.

برخی از قوی‌ترین نژادهای Psilocybe cubensis عبارتند از: پنیس انوی، آلبینو پنیس انوی، azurenscens و…

با این حال نژاد Golden Teachers از محبوب‌ترین نژاد‌ها برای مبتدیان هستند، زیرا آنها متعادل ترین دوز را دارند (0.61٪ سیلوسایبین و 0.60٪ سیلوسین)، متوسط ​​مدت سفرهای آنها 2-4 ساعت است و از رایج ترین قارچ های سایکدلیکی هستند.

آیا خطراتی مرتبط با قارچ سیلوسایبین و لیمون تک وجود دارد؟
– شانس بالاتری برای تجربه ناراحت کننده برای فردی که برای اولین بار قارچ مصرف می کند
– ریفلاکس بالقوه اسید معده – برای کسانی که معده حساس.
– افزایش فشار خون
البته، در هر چیزی که تجربه شما را شدیدتر کند، چند خطر وجود دارد. برخی افراد ممکن است استدلال کنند که یک سفر سریعتر همیشه بهتر نیست. خیساندن قارچ‌ها در آب لیمو باعث قوی‌تر شدن آن‌ها می‌شود، به این معنی که اگر یک کاربر بی‌تجربه هستید، احتمال بیشتری وجود دارد که تجربه ناراحت‌کننده‌ای داشته باشید. در اینصورت اگر تصمیم گرفتید قارچ های خود را به روش لیمون تک مصرف کنید، مطمئن شوید که با دوز کمی شروع می کنید.

لیمون تک چیست

میکرودوز قارچ سیلوسایبین

هشدار برای کسانی که معده حساس دارند
کسانی که معده حساسی دارند ممکن است در هنگام لیمون تک، رفلاکس اسید را تجربه کنند. اگر می خواهید احتمال بروز هر گونه مشکل گوارشی را کاهش دهید، 3 تا 4 ساعت قبل از مصرف ناشتا باشید. فقط توجه داشته باشید که روزه داری می تواند تجربه را شدیدتر کند. علاوه بر روزه داری، چند روز قبل از سفر قارچ لیمو تک به رژیم غذایی خود نیز توجه کنید. غذاهای سالم بخورید و از الکل پرهیز کنید. به شدت توصیه می شود از غذاهای فرآوری شده و وعده های غذایی چرب که ممکن است باعث التهاب در روده شوند خودداری کنید. آنچه باید به جای آن انجام شود، انتخاب یک رژیم غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات و غلات کامل است. یک سالاد سبک یا یک کاسه سوپ برای این منظور عالی خواهد بود. همچنین نوشیدن مقدار زیادی آب و پرهیز از الکل و کافئین توصیه می شود.

سیلوسایبین همچنین می تواند فشار خون شما را افزایش دهد، بنابراین اگر به هر نوع بیماری قلبی یا فشار خون بالا مبتلا هستید، بهتر است از لیمون تک خودداری کنید.

اگرچه به نظر می رسد ایمنی فیزیکی افرادی که داروهای سایکدلیکی مصرف می کنند نسبتاً مطمئن است، اما باید به خطرات احتمالی توجه داشت زیرا این مواد می توانند ضربان قلب و فشار خون را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. علاوه بر این، اگر از اختلال عملکرد کبد یا کلیه رنج می برید، ممکن است در تجزیه و پردازش این مواد با مشکل مواجه شوید.

راهنمای کامل مصرف قارچ جادویی

لیمون تک چیست
سندرم سروتونین
مصرف لیمون تک در حین مصرف داروهای ضد افسردگی مانند SSRI یا MAOI ممکن است سطح سروتونین را افزایش دهد و احتمالاً منجر به سندرم سروتونین شود. قبل از استفاده از قارچ سیلوسایبین، قطع داروهای ضد افسردگی تحت نظر پزشک توصیه می شود.

چه چیزی از تجربه سایکدلیکی خود انتظار دارید؟
قارچ سیلوسایبین به دلیل ارائه تجربه درونگرایانه ملایم و در عین حال عمیق شهرت دارد. آنها می توانند به افراد کمک کنند تا در مورد سؤالات زندگی که ممکن است داشته باشند وضوح پیدا کنند و آگاهی از خاطرات سرکوب شده و الگوهای فکری مرتبط با موضوعات بزرگتر زندگی را افزایش دهند.

مصرف دوز متوسط قارچ سیلوسایبین (1 تا 2.5 گرم) می تواند تجربیات عاطفی شما را تشدید کند و درون نگری شما را افزایش دهد. همچنین ممکن است شما را به تجربه های هیپناگوژیک که حالتی بین بیداری و خواب است سوق دهد. طبق مطالعات تصویربرداری مغز، سفر سیلوسایبین شبیه رویا دیدن است و بینشی را در مورد آنچه ممکن است در هنگام تجربه سایکدلیک تجربه کنید، ارائه می دهد.

مصرف قارچ می تواند ادراک، احساسات و حس زمان شما را تغییر دهد. این ممکن است باعث شود هنگام بستن چشمان خود هاله ها و الگوهای هندسی را ببینید. علاوه بر این، ممکن است رنگ‌های زنده، ویژن های ناهنجار را تجربه کنید. ممکن است احساس کنید دنیا در اطراف شما نفس می کشد. مصرف قارچ همچنین می تواند بر افکار و احساسات شما تأثیر بگذارد که می تواند شما را به سمت پذیرش ایده ها و احساساتی سوق دهد که قبلاً آنها را رد کرده اید. درگیر شدن در این فعالیت می تواند به شما کمک کند علاقه و قدردانی عمیق تری نسبت به جهان، افراد زندگی و تجربیات درونی خود داشته باشید. این ممکن است منجر به افزایش رضایت و احساس قوی تر ارتباط با جهان شود.

لیمون تک چیست

من به تازگی اولین تجربه روان درمانی خود را داشتم – اکنون چه کنم؟

هنگام سفر، ممکن است احساسات قوی، خوب و بد داشته باشید. بهتر است به جای مبارزه با احساسات منفی اجازه دهید در شما جریان یابد. افرادی که احساسات منفی شدید را می پذیرند نیز احساس آرامش و انزوا کرده اند. به یاد داشته باشید که این احساسات موقتی هستند. اگر با آنها مبارزه کنید، ممکن است “سفر به اصطلاح بد” داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)